Jeg tog #Solopgangsvagten her til morgen… Riget tur-retur, og så lidt diverse ærinder når jeg alligevel er ovre.
-
Jeg tog #Solopgangsvagten her til morgen… Riget tur-retur, og så lidt diverse ærinder når jeg alligevel er ovre.
-
@SorenMRiis det er dælme pænt! Vi havde den smukkeste månednedgang i dag. Den der natur er nu ganske imponerende

-
Det er ikke helt #solnedgangsvagten , men pænt er det nu.
-
Det er ikke helt #solnedgangsvagten , men pænt er det nu.
Og så er jeg i Rønne. Lang dag…
-
@SorenMRiis jeg håber det var en god tur og du fik de rigtige resultater med hjem
-
@SorenMRiis Er du helt kvæstet nu, så? Det ville jeg godt nok være med sådan en dag på farten
-
@SorenMRiis Er du helt kvæstet nu, så? Det ville jeg godt nok være med sådan en dag på farten
@MThaastrup Jeg var hjemmefra i 15,5 timer og fik gået næsten 20km… Plus jeg nu har let feber efter en lille impulsiv vaccination (mod yderligere lungebetændelse). Så jo, jeg er pænt kvæstet.
-
@SorenMRiis jeg håber det var en god tur og du fik de rigtige resultater med hjem
@svuorela Prøveresultater ser jeg jo altid på nettet så snart de foreligger, så der var intet nyt. Men af og til vil læger gerne lige se deres patient, så det ikke kun er telefonsamtaler.
-
@MThaastrup Jeg var hjemmefra i 15,5 timer og fik gået næsten 20km… Plus jeg nu har let feber efter en lille impulsiv vaccination (mod yderligere lungebetændelse). Så jo, jeg er pænt kvæstet.
@SorenMRiis sov godt! @MThaastrup
-
@SorenMRiis åh, det lyder som en kop varm kakao, tidligt i seng og masser af søvn.