Nå men, pilen peger lige nu på at jeg nok bliver selvstændig e-bogskonsulent (med speciale i tilgængelighed).
-
Nå men, pilen peger lige nu på at jeg nok bliver selvstændig e-bogskonsulent (med speciale i tilgængelighed). Det der selvstændighed kommer jeg nok til at have nogle spørgsmål omkring, så er I advaret.
(ikke nu, har ikke noget overskud)
-
Nå men, pilen peger lige nu på at jeg nok bliver selvstændig e-bogskonsulent (med speciale i tilgængelighed). Det der selvstændighed kommer jeg nok til at have nogle spørgsmål omkring, så er I advaret.
(ikke nu, har ikke noget overskud)
@infonauten så er det godt at du har aller-helvedes backing team
-
@infonauten så er det godt at du har aller-helvedes backing team
@ondekvinde @infonauten Jaaaah we gotchu!
-
@ondekvinde @infonauten Jaaaah we gotchu!
@tofticles @ondekvinde @infonauten Jeg får måske også brug for jer på deltid på et tidspunkt, just warning. Så jeg ikke kun skal genere @holsta .
-
@tofticles @ondekvinde @infonauten Jeg får måske også brug for jer på deltid på et tidspunkt, just warning. Så jeg ikke kun skal genere @holsta .
@MThaastrup Vi er her
@infonauten @holsta @tofticles -
-
@MThaastrup 🫡 klar!
-
-
-