Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt.

I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
tanyarejserrund
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af tanyakaroli@expressional.social

I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt. Man vandrer op ad en let fremkommelig bjergvej og passerer både et tempel, Shinto-helligdomme, små kroer og vejsideboder indtil man når det smukke vandfald til sidst.
    På vejen ned fik vi frokost i en virkelig fin, lille restaurant med håndskrevne menukort (dejligt at være med sin japanske veninde som kunne forklare hvad det hele var). Det smagte så godt! Og jeg elsker de små kopper te man får ved ankomst.

#TanyaRejserRundtiJapan

tanyakaroli@expressional.socialT ? 2 Replies Last reply
    0
    • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt. Man vandrer op ad en let fremkommelig bjergvej og passerer både et tempel, Shinto-helligdomme, små kroer og vejsideboder indtil man når det smukke vandfald til sidst.
      På vejen ned fik vi frokost i en virkelig fin, lille restaurant med håndskrevne menukort (dejligt at være med sin japanske veninde som kunne forklare hvad det hele var). Det smagte så godt! Og jeg elsker de små kopper te man får ved ankomst.

#TanyaRejserRundtiJapan

wrote sidst redigeret af tanyakaroli@expressional.social

Se lige de fine, håndskrevne menukort! Og beliggenheden midt i alt det grønne 🥰

1 Reply Last reply
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

#TanyaRejserRundtiJapan

? Offline
        ? Offline
        Gæst
        wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Jeg er blevet overbevist om at du er sponsoreret af Japan, for dine små historier og billeder er godt nok god reklame. Jeg er nærmest klar til at pakke og tage afsted 😀

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
        0
        • ? Gæst

@tanyakaroli Jeg er blevet overbevist om at du er sponsoreret af Japan, for dine små historier og billeder er godt nok god reklame. Jeg er nærmest klar til at pakke og tage afsted 😀

wrote sidst redigeret af

@jesper_linnet hvis bare jeg var! (Så kunne jeg have råd til en tur til - jeg er slet ikke færdig med Japan).

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.