I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt.
-
wrote for 24 dage siden sidst redigeret af tanyakaroli@expressional.social
I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt. Man vandrer op ad en let fremkommelig bjergvej og passerer både et tempel, Shinto-helligdomme, små kroer og vejsideboder indtil man når det smukke vandfald til sidst.
På vejen ned fik vi frokost i en virkelig fin, lille restaurant med håndskrevne menukort (dejligt at være med sin japanske veninde som kunne forklare hvad det hele var). Det smagte så godt! Og jeg elsker de små kopper te man får ved ankomst. -
I dag har vi været med Rie i Minoo (staves også Minoh) Naturpark som er virkelig smuk og fredfyldt. Man vandrer op ad en let fremkommelig bjergvej og passerer både et tempel, Shinto-helligdomme, små kroer og vejsideboder indtil man når det smukke vandfald til sidst.
På vejen ned fik vi frokost i en virkelig fin, lille restaurant med håndskrevne menukort (dejligt at være med sin japanske veninde som kunne forklare hvad det hele var). Det smagte så godt! Og jeg elsker de små kopper te man får ved ankomst.wrote for 24 dage siden sidst redigeret af tanyakaroli@expressional.socialSe lige de fine, håndskrevne menukort! Og beliggenheden midt i alt det grønne 🥰
-
På vejen ned fik vi frokost i en virkelig fin, lille restaurant med håndskrevne menukort (dejligt at være med sin japanske veninde som kunne forklare hvad det hele var). Det smagte så godt! Og jeg elsker de små kopper te man får ved ankomst.wrote for 23 dage siden sidst redigeret af@tanyakaroli Jeg er blevet overbevist om at du er sponsoreret af Japan, for dine små historier og billeder er godt nok god reklame. Jeg er nærmest klar til at pakke og tage afsted
-
@tanyakaroli Jeg er blevet overbevist om at du er sponsoreret af Japan, for dine små historier og billeder er godt nok god reklame. Jeg er nærmest klar til at pakke og tage afsted
wrote for 23 dage siden sidst redigeret af@jesper_linnet hvis bare jeg var! (Så kunne jeg have råd til en tur til - jeg er slet ikke færdig med Japan).