Jeg har fundet ud af at når jeg poster followers-only, bliver svar også followers-only ...
-
Jeg har fundet ud af at når jeg poster followers-only, bliver svar også followers-only ...
På en måde giver det måske mening, men jeg synes det fratager dem der svarer egen agens over posts, altså, de skal da selv vælge om deres posts er followers-only eller andet.
Det kan de selvfølgelig godt stadig, men jeg tror bare de fleste ikke bemærker det ...
Jeg synes det burde følge vedkommendes egen indstillinger, hvad de har som default, og ikke trådstarters ...
1/2
-
På en måde giver det måske mening, men jeg synes det fratager dem der svarer egen agens over posts, altså, de skal da selv vælge om deres posts er followers-only eller andet.
Det kan de selvfølgelig godt stadig, men jeg tror bare de fleste ikke bemærker det ...
Jeg synes det burde følge vedkommendes egen indstillinger, hvad de har som default, og ikke trådstarters ...
1/2
Jeg synes dog det giver rigtig god mening når man vælger Private Mention, at svar også automatisk er Private Mention.
Så måske en lidt kompliceret distinktion at lave
... -
1/2
@svedigtype
Jeg er ikke helt med på hvad du mener.
Man kan jo godt lave det om, hvis man vil. -
1/2
@svedigtype Jeg synes egentlig det giver god mening. Man kan komme til at afsløre rigtig meget af indholdet i 'oprindelige indlæg' i sit svar, så hvis det er halvprivat er det måske meget godt at det bliver holdt lidt sådan.
-
@svedigtype
Jeg er ikke helt med på hvad du mener.
Man kan jo godt lave det om, hvis man vil.@folfdk Ja, det kan man godt, men så skal man ligesom være opmærksom på at hvis man svarer på en followers-only post, så bliver ens svar automatisk followers-only også, og ændre det manuelt.
Det kom bare ud af en diskussion jeg havde igår, hvor den funktion faktisk gjorde, at nogen der sagde de aldrig postede followers-only, rent faktisk gjorde netop det ... fordi de ikke var opmærksomme på det, tænker jeg.
Jeg synes det var nedern at min setting påvirkede deres posts 'imod' deres intention.
-
@svedigtype Jeg synes egentlig det giver god mening. Man kan komme til at afsløre rigtig meget af indholdet i 'oprindelige indlæg' i sit svar, så hvis det er halvprivat er det måske meget godt at det bliver holdt lidt sådan.
@svuorela Ja, det er selvfølgelig en god pointe, det havde jeg ikke tænkt egentlig ...
Men lige nu er jeg tilbage på public per default, så jeg aktivt skal vælge når jeg synes noget ikke skal være fuldt offentligt.
Fordi når jeg synes noget ikke skal være fuldt offentligt er det alligevel allerede i front i mit hoved, og det er det ikke den anden vej.
Ved ikke om det giver mening for andre end mig selv

-
@folfdk Ja, det kan man godt, men så skal man ligesom være opmærksom på at hvis man svarer på en followers-only post, så bliver ens svar automatisk followers-only også, og ændre det manuelt.
Det kom bare ud af en diskussion jeg havde igår, hvor den funktion faktisk gjorde, at nogen der sagde de aldrig postede followers-only, rent faktisk gjorde netop det ... fordi de ikke var opmærksomme på det, tænker jeg.
Jeg synes det var nedern at min setting påvirkede deres posts 'imod' deres intention.
@svedigtype
Hmm, min umiddelbare reaktion til var "det skal de da bare selv have styr på"
Nogle gange skriver jeg også et "EN" indlæg på dansk, fordi andre har skrevet dansk, men markeret som "EN" i sprog-delen.
Ofte tænker jeg det er fordi det ikke er alle der sætter det op eller har sat sig helt ind i alle detaljerne. -
@svedigtype
Hmm, min umiddelbare reaktion til var "det skal de da bare selv have styr på"
Nogle gange skriver jeg også et "EN" indlæg på dansk, fordi andre har skrevet dansk, men markeret som "EN" i sprog-delen.
Ofte tænker jeg det er fordi det ikke er alle der sætter det op eller har sat sig helt ind i alle detaljerne.@folfdk @svedigtype ja, det ser jeg rigtig tit! Prøver at korrigere sproget når jeg svarer (hvilket nok ca. ingen lægger mærke til)
-
@svuorela Ja, det er selvfølgelig en god pointe, det havde jeg ikke tænkt egentlig ...
Men lige nu er jeg tilbage på public per default, så jeg aktivt skal vælge når jeg synes noget ikke skal være fuldt offentligt.
Fordi når jeg synes noget ikke skal være fuldt offentligt er det alligevel allerede i front i mit hoved, og det er det ikke den anden vej.
Ved ikke om det giver mening for andre end mig selv

@svedigtype Jeg synes i øvrigt du giver meget bedre mening i dag

-
@svedigtype Jeg synes i øvrigt du giver meget bedre mening i dag

@svuorela Hahaha, det er jeg ikke så overrasket over

Jeg kunne stadig godt tænke mig local-only som en option dog

Jeg vil gerne stå og råbe på torvet, men jeg behøver ikke broadcaste til hele verden.