Aarhus’er #1 Fig.
-
Aarhus’er #1 Fig. 35: https://blog.oerum.org/2025/10/20/aarhuser-fig.html
-
Aarhus’er #1 Fig. 35: https://blog.oerum.org/2025/10/20/aarhuser-fig.html
@Kristofferoerum kommer udstillingen mon til Sjælland?
-
@anport kom til Åårhus! Det er en fed udstilling. @Kristofferoerum
-
@anport kom til Åårhus! Det er en fed udstilling. @Kristofferoerum
@Koefoed @Kristofferoerum Jeg pønser kraftigt på det, da min svigerinde netop har åbnet en udstilling på KØN - men jeg er ikke sikker på, jeg når hele vejen til det store Åå inden d. 2/11 …
-
@Koefoed @Kristofferoerum Jeg pønser kraftigt på det, da min svigerinde netop har åbnet en udstilling på KØN - men jeg er ikke sikker på, jeg når hele vejen til det store Åå inden d. 2/11 …
@anport det er bare at sætte sig i et morgentog, gå på udstillinger hele dagen, og så sætte sig på et aftentog. (Jeg forstår godt at logistik kan være bøvlet men nogle gange er vi/man/jeg også virkelig gode til at gøre det alt for bøvlet, så derfor prøver jeg lige at sige “bare at”) @Kristofferoerum
-
@anport det er bare at sætte sig i et morgentog, gå på udstillinger hele dagen, og så sætte sig på et aftentog. (Jeg forstår godt at logistik kan være bøvlet men nogle gange er vi/man/jeg også virkelig gode til at gøre det alt for bøvlet, så derfor prøver jeg lige at sige “bare at”) @Kristofferoerum
@Koefoed det logistiske pt. består i at finde et par dage, hvor min hustru har fri, så det ikke bliver ud og hjem samme dag, bare med en eller to overnatninger i TandpastaSmilets By

-
@Koefoed
Du skal lægge en 5’er i #baregrisen
Eller som jeg siger på jobbet til konsulenter. Bare lige=1 gratis time.
-
@Koefoed
Du skal lægge en 5’er i #baregrisen
Eller som jeg siger på jobbet til konsulenter. Bare lige=1 gratis time.
@alf149 det er derfor jeg skrev det i “”
@anport @Kristofferoerum -
@anport mange tak for interessen, desværre kommer den ikke til Sjælland, generelt er der mest gang i den for mig uden for djævleøen selv om det er der min hjemme adresse er - men mit næste par projekter er på Sophienholm og i Ringsted - det er nogle lidt mindre men beslægtede projekter.
-
@anport mange tak for interessen, desværre kommer den ikke til Sjælland, generelt er der mest gang i den for mig uden for djævleøen selv om det er der min hjemme adresse er - men mit næste par projekter er på Sophienholm og i Ringsted - det er nogle lidt mindre men beslægtede projekter.
@Kristofferoerum tak for info - Sophienholm eller Ringsted er ikke såååå langt væk