Fodspor i sneen.
-
Fodspor i sneen. En af nabolagets katte har været forbi her i løbet af natten eller den tidlige morgen, ser det ud til.
Mit bedste bud på #caturday når jeg stadig ikke har kat selv … -
Fodspor i sneen. En af nabolagets katte har været forbi her i løbet af natten eller den tidlige morgen, ser det ud til.
Mit bedste bud på #caturday når jeg stadig ikke har kat selv …@tanyakaroli I aftes, da Loke havde været omme bag annekset for at ordne noget privat, kom han spankulerende tilbage på isskorpen på sneen. Og fygningen har altså givet lidt former på vores ellers flade have, så han gled pludseligt 20cm sidelæns og mistede bare en smule af sin normale værdighed!!!
(Og da han var ude senere gik han mere forsigtigt over isskorpen et andet sted, da han så kom til et sted hvor den ikke kunne bære og han pludseligt trådte 20cm ned i sneen.)
Stakkels Loke!

-
@tanyakaroli I aftes, da Loke havde været omme bag annekset for at ordne noget privat, kom han spankulerende tilbage på isskorpen på sneen. Og fygningen har altså givet lidt former på vores ellers flade have, så han gled pludseligt 20cm sidelæns og mistede bare en smule af sin normale værdighed!!!
(Og da han var ude senere gik han mere forsigtigt over isskorpen et andet sted, da han så kom til et sted hvor den ikke kunne bære og han pludseligt trådte 20cm ned i sneen.)
Stakkels Loke!

@tanyakaroli Her til formiddag ligger han dog trygt og varmt på ryglænet af den ene sofa i biblioteket... Værdighed restored!
-
@tanyakaroli I aftes, da Loke havde været omme bag annekset for at ordne noget privat, kom han spankulerende tilbage på isskorpen på sneen. Og fygningen har altså givet lidt former på vores ellers flade have, så han gled pludseligt 20cm sidelæns og mistede bare en smule af sin normale værdighed!!!
Stakkels Loke!

@SorenMRiis stakkels Loke! Åh, det er altså lidt sjovt når katte kommer gående helt ærværdigt og så pludselig går det galt - så falder den kejserlige arrogance lige lidt 🤭
-
@tanyakaroli Her til formiddag ligger han dog trygt og varmt på ryglænet af den ene sofa i biblioteket... Værdighed restored!
@SorenMRiis neeej, hvor er han også smuk!
Min kat da jeg var barn, var også helt sort og meget smuk. Han var i øvrigt også utrolig kælen og sød. Suk, sådan en kat ville jeg gerne have igen!