Nu siger jeg lige noget højt:
-
Det er 100p utilstedeligt for en chef at fyre en vandflaske igennem lokalet, eller banke i bordet. Hvis du ikke kan styre dit temperament, skal du ikke være chef.
Det var bare det.
-
Det er 100p utilstedeligt for en chef at fyre en vandflaske igennem lokalet, eller banke i bordet. Hvis du ikke kan styre dit temperament, skal du ikke være chef.
Det var bare det.
@tofticles Jep, jeg skulle heller ikke bede om det, tak
-
Det var bare det.
@tofticles yiks det lyder rædselsfuldt.
-
@tofticles Jep, jeg skulle heller ikke bede om det, tak
@tofticles
P.s. Hvorfor er mange aggressive mænd så insisterende på, at manglende kontrol over egne følelser er tegn på "passion" i stedet for inkompetence? -
@tofticles
P.s. Hvorfor er mange aggressive mænd så insisterende på, at manglende kontrol over egne følelser er tegn på "passion" i stedet for inkompetence?@MThaastrup @tofticles This
-
@cruiser @MThaastrup Jeg tror måske det er fordi den der mangel på empati og overflod af kynisme bliver set som noget 100p positivt i de øvre ledelseslag.
Fordi så er man jo ikke tynget af de ting, der kan stå i vejen for at lave en god forretning.
Eller noget. Det er rent gæt, men jeg har godt nok mødt lidt for mange på chef-gangene med de holdninger.
-
@cruiser @MThaastrup Jeg tror måske det er fordi den der mangel på empati og overflod af kynisme bliver set som noget 100p positivt i de øvre ledelseslag.
Fordi så er man jo ikke tynget af de ting, der kan stå i vejen for at lave en god forretning.
Eller noget. Det er rent gæt, men jeg har godt nok mødt lidt for mange på chef-gangene med de holdninger.
@tofticles @cruiser Jeg har aldrig arbejdet for sådan en. Jeg ville blive rasende og tale med min fagforening ca. 2 minutter senere
-
@tofticles @cruiser Jeg har aldrig arbejdet for sådan en. Jeg ville blive rasende og tale med min fagforening ca. 2 minutter senere
@MThaastrup @cruiser Jeg har arbejdet for en af den slags (det holdt ikke længe - da jeg først opdagede det), men har mødt en del flere i forbindelse med min HD.
-
@MThaastrup @cruiser Jeg har arbejdet for en af den slags (det holdt ikke længe - da jeg først opdagede det), men har mødt en del flere i forbindelse med min HD.
@tofticles @cruiser Det lyder rædselsfuldt
-
@tofticles @cruiser Det lyder rædselsfuldt
@MThaastrup @cruiser Jeg kunne i al fald ikke være i det. Jeg fandt så også ud af hvad der gør mig ægte vred.
Når nogen udnytter min tillid.
-
@MThaastrup @cruiser Jeg kunne i al fald ikke være i det. Jeg fandt så også ud af hvad der gør mig ægte vred.
Når nogen udnytter min tillid.
@tofticles @cruiser Det vil jeg heller ikke finde mig i.
-
@tofticles
P.s. Hvorfor er mange aggressive mænd så insisterende på, at manglende kontrol over egne følelser er tegn på "passion" i stedet for inkompetence?@MThaastrup @tofticles Jeg missede denne tråd i første gang på en eller anden måde, men jeg har næsten lige lært:
"Når vi kommer til kort med vores faglige kompetencer, kompenserer vi med vores personlige kompetencer."
Hvis man så ikke har nogle personlige kompetencer..
-
@MThaastrup @tofticles Jeg missede denne tråd i første gang på en eller anden måde, men jeg har næsten lige lært:
"Når vi kommer til kort med vores faglige kompetencer, kompenserer vi med vores personlige kompetencer."
Hvis man så ikke har nogle personlige kompetencer..
@holsta @tofticles SÅ. MEGET. DET. HER! God formulering.
Du vandt internettet.
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic