Da jeg gik ud på terrassen i formiddags, skræmte jeg en and væk, der lå og solede sig i blomsterkassen, troede jeg.
-
Da jeg gik ud på terrassen i formiddags, skræmte jeg en and væk, der lå og solede sig i blomsterkassen, troede jeg. Det viste sig, at den faktisk havde lavet rede og lagt en mængde æg.
Gad vide om den kommer tilbage?
Vi har en ret fast trafik af vilde katte, mårer og ræve gennem haven om natten, fordi vi bor tæt på skoven. Skal vi bare lade naturen gå sin gang?
-
Da jeg gik ud på terrassen i formiddags, skræmte jeg en and væk, der lå og solede sig i blomsterkassen, troede jeg. Det viste sig, at den faktisk havde lavet rede og lagt en mængde æg.
Vi har en ret fast trafik af vilde katte, mårer og ræve gennem haven om natten, fordi vi bor tæt på skoven. Skal vi bare lade naturen gå sin gang?
Jeg kan med glæde rap-portere, at andemor er tilbage. Chancen for ællinger er steget, men vi har så ingen terrasse i den næste måned.
-
Jeg kan med glæde rap-portere, at andemor er tilbage. Chancen for ællinger er steget, men vi har så ingen terrasse i den næste måned.
@holm jeg glæder mig til at følge med i ‘Nyt fra Andeby’ de næste par dage/uger
-
@holm jeg glæder mig til at følge med i ‘Nyt fra Andeby’ de næste par dage/uger
@anport Vi håber det bedste
Men vi har sørme mange måger, skader, mårer og ræve 🫣
-
@holm svære odds for lille andemor.
Vi havde på et tidspunkt en andemor i vores baggård (her på Nørrebro) i en blomsterkassse to år i træk. Meget hyggeligt - men Dyrenes Beskyttelse skulle komme ud hver gang og transportere alle ællingerne ud til Bagsværd Sø -
@holm åh, så fint! 🥹 Ja, der er nok ikke andet at gøre end at håbe det bedste