Jeg indrømmer, at den danske forkærlighed for flag irriterer mig lidt.
-
Jeg indrømmer, at den danske forkærlighed for flag irriterer mig lidt. Men den 5. maj syntes jeg, at det var rigtig fedt, at der vajede et dansk flag uden for vores hus.
-
Jeg indrømmer, at den danske forkærlighed for flag irriterer mig lidt. Men den 5. maj syntes jeg, at det var rigtig fedt, at der vajede et dansk flag uden for vores hus.
@Genstart for mig er det danske flag = fødselsdag … og ikke så meget andet.
Læg evt. mærke til hvordan danske supermarkeder plaster deres facader til med flag, når de fejrer fødselsdag -
@Genstart for mig er det danske flag = fødselsdag … og ikke så meget andet.
Læg evt. mærke til hvordan danske supermarkeder plaster deres facader til med flag, når de fejrer fødselsdag@anport
Ja, det er rigtigt. Der er kun én flagstang lige uden for min dør, og den bliver sat op, hver gang der flages, og i de sidste par uger er det sket fire gange.
Men mange tyskere har også et forstyrret forhold til flag på grund af vores historie.
️
-
@anport
Ja, det er rigtigt. Der er kun én flagstang lige uden for min dør, og den bliver sat op, hver gang der flages, og i de sidste par uger er det sket fire gange.
Men mange tyskere har også et forstyrret forhold til flag på grund af vores historie.
️
@Genstart så er der flag igen!