Til noget familiehalløj er jeg ved at lave Turtles, men fra middelalderen.
-
@fanden jeg sidder lige nu og kigger på Bayeaux-tapetet. Hvad har jeg dog rodet mig ud i?
@infonauten Du kan jo altid swipe noget af den (ikke overbevisende) historiske artwork fra Turtles III (1993)...
-
Jeg er ikke helt solgt på titlen, jeg synes den løber lidt ud i sandet efter "the Rightful Employment ...". Hm.
@infonauten evt "flail" istf nunchaku? For eurocentrisk verisimiltude?
-
@infonauten Du kan jo altid swipe noget af den (ikke overbevisende) historiske artwork fra Turtles III (1993)...
@fanden åh, har jeg set den og det er det, der ligger og spøger? Hm.
-
@infonauten evt "flail" istf nunchaku? For eurocentrisk verisimiltude?
@fanden TAK! Jeg slår mig (sprogligt!) på den skide nunchaku.
-
@fanden TAK! Jeg slår mig (sprogligt!) på den skide nunchaku.
@infonauten Av (sprogligt)!

-
Til gengæld er jeg glad for min version fra oplysningstiden / romantikken:
"Forsøg til en physisk-historisk Beskrivelse over de fire amphibiske Slægter (Testudo Mutabilis), deres Mechaniske Indretninger, Sæder og Nytte udi Samfundets Tjeneste, tilligemed en Critisk Undersøgelse af deres Underjordiske Boliger."@infonauten Det er totalt urelateret, men det er først nu jeg ser du er en ProblemUlf
Jeg er pjattet med det

-
Jeg er ikke helt solgt på titlen, jeg synes den løber lidt ud i sandet efter "the Rightful Employment ...". Hm.
@infonauten "...and the Rightful Employment of Arms Against the Fiends of the Night", måske?
Ellers kommer titlen lidt til at lyde som en indholdsfortegnelse

-
@infonauten Det er totalt urelateret, men det er først nu jeg ser du er en ProblemUlf
Jeg er pjattet med det

@svedigtype det er jeg også, men jeg er stadig lidt pinligt berørt over at det tog så lang tid, det var jo lige for næsen af mig!
-
@infonauten "...and the Rightful Employment of Arms Against the Fiends of the Night", måske?
Ellers kommer titlen lidt til at lyde som en indholdsfortegnelse

@MThaastrup tak, det er et godt forslag.
-
@svedigtype det er jeg også, men jeg er stadig lidt pinligt berørt over at det tog så lang tid, det var jo lige for næsen af mig!
@infonauten @svedigtype *snuden 🤪
(Men ja, det er et fantastisk ordspil
) -
Til gengæld er jeg glad for min version fra oplysningstiden / romantikken:
"Forsøg til en physisk-historisk Beskrivelse over de fire amphibiske Slægter (Testudo Mutabilis), deres Mechaniske Indretninger, Sæder og Nytte udi Samfundets Tjeneste, tilligemed en Critisk Undersøgelse af deres Underjordiske Boliger."Nogen vil sige at hvis jeg brugte lige så meget tid på arbejde og firma som jeg lige har brugt på at indsætte Turtles i forskellige tidsperioder, så ville jeg være rig i dag.
Jaja, men det er jo ikke lige så sjovt.
-
A anderslund@expressional.social shared this topic