Jamen al den træning fordi jeg skulle løbe midnatsløb imorgen og nu sidder jeg med en hals, hvor det føles somom jeg sluger knive - WHY!!!
-
Jamen al den træning fordi jeg skulle løbe midnatsløb imorgen og nu sidder jeg med en hals, hvor det føles somom jeg sluger knive - WHY!!!
-
@YongSun Øv hvor træls
-
@YongSun Øv hvor træls
@hunspirillen tror min partner er den der mest træt af det - han havde glædet sig helt vildt!
-
@YongSun Noooo!
-
@YongSun Noooo!
@nerdd + nu har jeg en neonlyserød løbetrøje jeg føler, jeg ikke har fortjent!
-
@nerdd + nu har jeg en neonlyserød løbetrøje jeg føler, jeg ikke har fortjent!
@YongSun Arj, den har du da fortjent for træningen op til.
-
@YongSun Arj, den har du da fortjent for træningen op til.
@nerdd ej man skal have løbet turen - jeg håber min hals har det bedre imorgen!
-
@nerdd ej man skal have løbet turen - jeg håber min hals har det bedre imorgen!
@YongSun Hvis du får trøjen inden løbet, har du fortjent den uanset - med mindre der decideret står: “Jeg gennemførte <XX>-løbet”
Jeg håber, halsen er bedre i dag.
-
@YongSun Hvis du får trøjen inden løbet, har du fortjent den uanset - med mindre der decideret står: “Jeg gennemførte <XX>-løbet”
Jeg håber, halsen er bedre i dag.
@nerdd næh ikke rigtigt men tilgengæld har min næse besluttet sig at være supersolidarisk med min hals - så tjuhej!
-
@nerdd næh ikke rigtigt men tilgengæld har min næse besluttet sig at være supersolidarisk med min hals - så tjuhej!
-
@lottelythje @nerdd min krop er nedslidt gennem længere tid af et ret presset arbejde - selvom jeg er superglad for det, så har det slidt. Nu løser det sig med et nyt job, håber jeg (er ikke helt sikker) - men jeg har også bare i bund og grund været i sorg i længere tid. Det er bare en af de perioder i ens liv hvor man ikke er jublende hver dag.
-
@lottelythje @nerdd min krop er nedslidt gennem længere tid af et ret presset arbejde - selvom jeg er superglad for det, så har det slidt. Nu løser det sig med et nyt job, håber jeg (er ikke helt sikker) - men jeg har også bare i bund og grund været i sorg i længere tid. Det er bare en af de perioder i ens liv hvor man ikke er jublende hver dag.
@YongSun @nerdd Det lyder meget hårdt. Jeg håber, at jobbet tager lidt af det. Læste godt, at du skrev om det, men halvdelen forstod jeg ikke rigtigt noget af
Det hele hænger sammen, og ens kropsøkonomi (eller hvad man nu kan kalde det) er summen af det hele: arbejde, sorg, motion osv. Det kan jeg selv være tilbøjelig til at glemme, så bær over med mig, hvis du synes, at “ja, ja, det er jeg da godt klar over”.