Skud ud til Viggo's Bar i Odense :)
-
EDIT:
nvm, haha - Viggo's Bar er i København. Den i Odense hedder bare Viggo's
Jeg ved ikke om de boykotter Eurovision ...
---
Skud ud til Viggo's Bar i Odense

Jeg er gået forbi mange gange og har ikke en opfattelse af, at det er et synderligt politisk sted. De har dog menneskelighed nok til at sige nej overfor folkemord - som de selv skriver er det desværre ikke noget man kan tage for givet
Jeg så melodigrandprix i år, og det kunne også være super hyggeligt at se Eurovision. Jeg tror dog, at jeg ender med at springe det over grundet Israels deltagelse.
Er der nogen der har et bud på noget sjovt man kan gøre som alternativ ?

-
EDIT:
nvm, haha - Viggo's Bar er i København. Den i Odense hedder bare Viggo's
Jeg ved ikke om de boykotter Eurovision ...
---
Skud ud til Viggo's Bar i Odense

Jeg er gået forbi mange gange og har ikke en opfattelse af, at det er et synderligt politisk sted. De har dog menneskelighed nok til at sige nej overfor folkemord - som de selv skriver er det desværre ikke noget man kan tage for givet
@snue Ah, Viggos. Gad vide om de stadig har mit graverede stamkrus fra for tredive år siden, hvis jeg kommer forbi

-
@snue Ah, Viggos. Gad vide om de stadig har mit graverede stamkrus fra for tredive år siden, hvis jeg kommer forbi

Haha, fedt - de gør vist ret meget for deres stamgæster

Det er vist noget med, at man kan få sit navn graveret på en kop, hvis man drikker 24 øl indenfor 24 timer ?
Jeg har som sagt ikke været der endnu, men jeg har flere venner der er religiøse omkring stedet

-
Haha, fedt - de gør vist ret meget for deres stamgæster

Det er vist noget med, at man kan få sit navn graveret på en kop, hvis man drikker 24 øl indenfor 24 timer ?
Jeg har som sagt ikke været der endnu, men jeg har flere venner der er religiøse omkring stedet

@snue I min tid behøvede man kun drikke 10 store fadøl på en dag. Det var før inflationen gik amok, I guess
Og heldigvis for min lever! -
@snue I min tid behøvede man kun drikke 10 store fadøl på en dag. Det var før inflationen gik amok, I guess
Og heldigvis for min lever!@snue Jeg har dog hørt, de lossede en del af de der stamkrus, da de flyttede fra St Gråbrødrestræde til Vindegade... Oh well! Måske der bliver tid til at få sig et nyt en dag

-
Og heldigvis for min lever!Jeg fandt en artikel om det her: https://migogodense.dk/viggos-fylder-27-aar-har-du-gennemfoert-den-berygtede-dato/
Det er rigtigt nok "kun" 10 fadøl man skal drikke

Og dit krus er der nok stadig - der står i artiklen at de har 7.500 krus hængende i loftet (per 2018) - Det er godt nok vildt !
-
Jeg fandt en artikel om det her: https://migogodense.dk/viggos-fylder-27-aar-har-du-gennemfoert-den-berygtede-dato/
Det er rigtigt nok "kun" 10 fadøl man skal drikke

Og dit krus er der nok stadig - der står i artiklen at de har 7.500 krus hængende i loftet (per 2018) - Det er godt nok vildt !
@snue Så er det bare at gå på jagt i lægterne

Edit: Aj, øv. "Kruset bliver dog taget ned efter et år, hvis man ikke sørger for at forny det med en ny DATO." Den tidsfrist har jeg vist overskredet med nogle årtier.
-
@snue Så er det bare at gå på jagt i lægterne

Edit: Aj, øv. "Kruset bliver dog taget ned efter et år, hvis man ikke sørger for at forny det med en ny DATO." Den tidsfrist har jeg vist overskredet med nogle årtier.
-
Jeg så melodigrandprix i år, og det kunne også være super hyggeligt at se Eurovision. Jeg tror dog, at jeg ender med at springe det over grundet Israels deltagelse.

-
Fedivison - er det en musik konkurrence for folk fra fødiverset ?
Det lyder fedt

Det kunne godt være, at jeg tunede ind på det

-
Fedivison - er det en musik konkurrence for folk fra fødiverset ?
Det lyder fedt

Det kunne godt være, at jeg tunede ind på det

@snue jep! Ved ikke om det kører i år dog.
-
@snue jep! Ved ikke om det kører i år dog.
Jeg kan se på deres hjemmeside https://fedivision.party/ at det har været afholdt i 2021, 2022, 2023 og 2024
Men ikke i 2025, og der står heller ikke noget om 2026 :,(
-

@snue gasse op til legendariske græsrodsvidunderlige odense pride?