Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
30 Indlæg 7 Posters 49 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

    @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

    Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

    Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
    fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
    fanden@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #21

    @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 Plus, som @ondekvinde gør opmærksom på, er det også Bastilledag 14 juli... Make of that what you want ✊🔥😁

    1 Reply Last reply
    0
    • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

      @lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.

      Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?

      Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik 😰

      ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
      ondekvinde@helvede.netO This user is from outside of this forum
      ondekvinde@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #22

      Jeg synes slentretur, måske Malmö Konsthall, noget park, noget mad, samvær, et kig ind i garnbutikken osv lyder dejligt - jeg skal vist bare ha noget kaffe også, så er jeg glad.

      Skal vi mødes ved middagstid eller hvad har I andre tænkt jer?

      @fanden @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

      fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
      0
      • ondekvinde@helvede.netO ondekvinde@helvede.net

        Jeg synes slentretur, måske Malmö Konsthall, noget park, noget mad, samvær, et kig ind i garnbutikken osv lyder dejligt - jeg skal vist bare ha noget kaffe også, så er jeg glad.

        Skal vi mødes ved middagstid eller hvad har I andre tænkt jer?

        @fanden @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
        fanden@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #23

        Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!

        Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.

        Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.

        Jeg tjekker spisesteder med plads til os!

        @ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

        yongsun@helvede.netY 1 Reply Last reply
        0
        • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

          Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!

          Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.

          Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.

          Jeg tjekker spisesteder med plads til os!

          @ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo

          yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
          yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
          yongsun@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #24

          @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.

          yongsun@helvede.netY 1 Reply Last reply
          0
          • yongsun@helvede.netY yongsun@helvede.net

            @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.

            yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
            yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
            yongsun@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #25

            @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.

            fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
            0
            • yongsun@helvede.netY yongsun@helvede.net

              @fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.

              fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
              fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
              fanden@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #26

              @YongSun Æv! Skal vi ud i at granske kalenderstemmerne igen for at finde en anden dag? @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo

              mutter01@mastodon.socialM 1 Reply Last reply
              0
              • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                @YongSun Æv! Skal vi ud i at granske kalenderstemmerne igen for at finde en anden dag? @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo

                mutter01@mastodon.socialM This user is from outside of this forum
                mutter01@mastodon.socialM This user is from outside of this forum
                mutter01@mastodon.social
                wrote sidst redigeret af
                #27

                @fanden @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo Altså alle dage passer mig. Jeg følger med.

                fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                0
                • mutter01@mastodon.socialM mutter01@mastodon.social

                  @fanden @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo Altså alle dage passer mig. Jeg følger med.

                  fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                  fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                  fanden@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #28

                  @mutter01 @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk Torsdag 16. juli havde også okay tilslutning, og passede så vidt jeg kan se @kennyvxo bedre?

                  yongsun@helvede.netY 1 Reply Last reply
                  0
                  • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

                    @mutter01 @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk Torsdag 16. juli havde også okay tilslutning, og passede så vidt jeg kan se @kennyvxo bedre?

                    yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
                    yongsun@helvede.netY This user is from outside of this forum
                    yongsun@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #29

                    @fanden @mutter01 @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo altså jeg ville først kunne ugen efter og jeg husker ikke om der vat dage der. Men det er mig der har klokket i det, så I skal altså bare mødes.

                    fanden@helvede.netF 1 Reply Last reply
                    0
                    • yongsun@helvede.netY yongsun@helvede.net

                      @fanden @mutter01 @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo altså jeg ville først kunne ugen efter og jeg husker ikke om der vat dage der. Men det er mig der har klokket i det, så I skal altså bare mødes.

                      fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      fanden@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af fanden@helvede.net
                      #30

                      @YongSun @mutter01 @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo Pokkers også. Med mindre andre har issues, holder vi os så til 14. juli, og sørger for at sende en masse festlige snapshots på dagen cc Yong Sun 😉

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes


                      • Log ind

                      • Har du ikke en konto? Tilmeld

                      • Login or register to search.
                      Powered by NodeBB Contributors
                      Graciously hosted by data.coop
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Hjem
                      • Seneste
                      • Etiketter
                      • Populære
                      • Verden
                      • Bruger
                      • Grupper