Okay, jeg har fået vredet armen om for at finde en dato for det Første Højtidelige, Økumeniske Helvedesråd i Malmö.
-
@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.
Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?
Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik

@lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 Plus, som @ondekvinde gør opmærksom på, er det også Bastilledag 14 juli... Make of that what you want



-
@lottelythje @ondekvinde @YongSun @folfdk @mutter01 Nu går jeg lige tilbage i tråden for at samle op. Jeg kan se, den gik i alle mulige retninger, hvor nogle deltagere ikke blev @'et.
Og jeg forstår, nogle helst begrænser hvem der ser deres trut, men det lukker også planlægningen lidt for andre, der måske gerne vil komme, men ikke havde krav om datoen?
Anyways, PT har vi ønsker om Malmö Konsthall, noget park, noget mad af forskellig art, og godt samvær. Og jeg kom til at nævne en garnbutik

-
Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!
Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.
Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.
Jeg tjekker spisesteder med plads til os!
@ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo
-
Jeg vil sige, jeg tog kaffe for givet. Det planlægger jeg al min vågne tid efter, så kaffen bliver der plads til!
Ja, samlingstid? Omkring kl 12 fungerer for mig, så har vi en hel eftermiddag foran os. Jeg foreslår at man står af på Triangeln station, sidste stop før Malmö C når man kommer fra DK.
Kunsthallen er et stenkast derfra, og hele Möllevången + Folkets Park i den anden retning.
Jeg tjekker spisesteder med plads til os!
@ondekvinde @lottelythje @YongSun @folfdk @mutter01 @kennyvxo
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.
-
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo Super - jeg snupper et tog fra Karskrona så jeg er på Trianglen 11.38 - så helt perfekt for mig. Jeg vil gerne vi ikke spiser aftensmad alt for sent for jeg skal fange et tog kl 20,21 allersenest -gerne en time før, så jeg kan blive samlet op i Karlskrona af en partner, der ikke er faldet helt i søvn.
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.
-
@fanden @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo nå jeg sidder og koordinerer min sommer og finder ud af den 14 har jeg huset fuldt af gæster og kan derfor ikke komme tiæ Malmø - ØV og beklager.
@YongSun Æv! Skal vi ud i at granske kalenderstemmerne igen for at finde en anden dag? @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo
-
@YongSun Æv! Skal vi ud i at granske kalenderstemmerne igen for at finde en anden dag? @ondekvinde @lottelythje @folfdk @mutter01 @kennyvxo
@fanden @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo Altså alle dage passer mig. Jeg følger med.
-
@fanden @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo Altså alle dage passer mig. Jeg følger med.
@mutter01 @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk Torsdag 16. juli havde også okay tilslutning, og passede så vidt jeg kan se @kennyvxo bedre?
-
@mutter01 @YongSun @ondekvinde @lottelythje @folfdk Torsdag 16. juli havde også okay tilslutning, og passede så vidt jeg kan se @kennyvxo bedre?
@fanden @mutter01 @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo altså jeg ville først kunne ugen efter og jeg husker ikke om der vat dage der. Men det er mig der har klokket i det, så I skal altså bare mødes.
-
@fanden @mutter01 @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo altså jeg ville først kunne ugen efter og jeg husker ikke om der vat dage der. Men det er mig der har klokket i det, så I skal altså bare mødes.
@YongSun @mutter01 @ondekvinde @lottelythje @folfdk @kennyvxo Pokkers også. Med mindre andre har issues, holder vi os så til 14. juli, og sørger for at sende en masse festlige snapshots på dagen cc Yong Sun
