Nå ja.
-
Nå ja. Fra i dag får vi også de syttenårige med kørekort alene på vejene i deres biler. Som en syttenårige knægt sagde i radioen : "... det blir nice at kunne køre rundt med vennerne!"
Det... 🫣 -
Nå ja. Fra i dag får vi også de syttenårige med kørekort alene på vejene i deres biler. Som en syttenårige knægt sagde i radioen : "... det blir nice at kunne køre rundt med vennerne!"
Det... 🫣@aj42 Jeg gætter på, at det kommer i statistikkerne... Altså vi kan sagtens slippe 17-årige piger løs i trafikken, gætter jeg på, men de der smart-i-en-fart såkaldt udødelige knægte
...
Hot take:
Hvis folk påstår, at vi skal vise forståelse for unge mænds adfærd, fordi frontallapperne ikke er færdigudviklet, SÅ SKAL DE OVERHOVEDET IKKE KØRE BIL ELLER STEMME TIL VALG. -
@aj42 Jeg gætter på, at det kommer i statistikkerne... Altså vi kan sagtens slippe 17-årige piger løs i trafikken, gætter jeg på, men de der smart-i-en-fart såkaldt udødelige knægte
...
Hot take:
Hvis folk påstår, at vi skal vise forståelse for unge mænds adfærd, fordi frontallapperne ikke er færdigudviklet, SÅ SKAL DE OVERHOVEDET IKKE KØRE BIL ELLER STEMME TIL VALG.@MThaastrup @aj42 det er netop "forståelse for unge mænds adfærd, fordi frontallapperne ikke er færdigudviklet"
-
@aj42 Jeg gætter på, at det kommer i statistikkerne... Altså vi kan sagtens slippe 17-årige piger løs i trafikken, gætter jeg på, men de der smart-i-en-fart såkaldt udødelige knægte
...
Hot take:
Hvis folk påstår, at vi skal vise forståelse for unge mænds adfærd, fordi frontallapperne ikke er færdigudviklet, SÅ SKAL DE OVERHOVEDET IKKE KØRE BIL ELLER STEMME TIL VALG.@MThaastrup ja, jeg siger heller ikke at alle er smarte-i-en-fart... men... det er dem vi helst ikke skal have kørende rundt i trafikken...
I LIKE ur hot take.
Egentlig kunne jeg godt li at der var den der 1 års prøvetid, fra kørekortet til de blev sluppet fri i trafikken. Men det er vel sådan man tænker som liberal politiker, at det nok skal gå og vi bare skal tage det stille og roligt, fordi det nok skal gå ...
-
@MThaastrup @aj42 det er netop "forståelse for unge mænds adfærd, fordi frontallapperne ikke er færdigudviklet"
-
@MThaastrup ... det er nemlig dét der er problematikken her : At hvis de ikke er egnede så kan det have store konsekvenser
@Eg0nJN