Jeg har lagd en liten samling med lærere som er aktive i #allheimen.
-
Check out my new collection:
-
Noen av de jeg ville legge til, tillot ikke å bli lagt til, og det kan godt være at det finnes folk der ute som absolutt burde vært på lista, men som ikke er det. Dersom du vil bli lagt til, eller vet av noen som burde være der - skrik ut!
-
@cmyrland Fint, og tusen takk for at jeg blir inkludert, men hva kan vi andre gjøre med en slik samling? Jeg kan iallefall ikke se på den innenfor Masto, importere samlingen, følge de som er med på lista...
-
@cmyrland Fint, og tusen takk for at jeg blir inkludert, men hva kan vi andre gjøre med en slik samling? Jeg kan iallefall ikke se på den innenfor Masto, importere samlingen, følge de som er med på lista...
@SimonRoyHughes hmm, kan det henge sammen med Mastodon-versjonen på instansen din? Jeg oppdaget plutselig denne muligheten da jeg satt og surra foran PC-en, så tenkte jeg skulle teste. Tutoteket kjører Mastodon versjon 4.6.4, ihvertfall.
-
@SimonRoyHughes hmm, kan det henge sammen med Mastodon-versjonen på instansen din? Jeg oppdaget plutselig denne muligheten da jeg satt og surra foran PC-en, så tenkte jeg skulle teste. Tutoteket kjører Mastodon versjon 4.6.4, ihvertfall.
@SimonRoyHughes jeg får åpnet lista i Mastodon-appen på mobilen, men jeg finner ingen måte å opprette nye samlinger fra mobil.
-
@cmyrland Jeg får åpne den i nettleser på tlf.

-
T tanketom@tutoteket.no shared this topic