Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Så er det bare, hvordan man får frelseren hængt på væggen, uden at han vanemæssigt hopper ned igen for at vandre på slanger og andet assorteret diabolisk kryb.

Så er det bare, hvordan man får frelseren hængt på væggen, uden at han vanemæssigt hopper ned igen for at vandre på slanger og andet assorteret diabolisk kryb.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
joakimskovgaarddkmastodondkkunstplakatgrundtvig
6 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
    suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
    suneauken@mastodon.world
    wrote sidst redigeret af suneauken@mastodon.world
    #1

    Så er det bare, hvordan man får frelseren hængt på væggen, uden at han vanemæssigt hopper ned igen for at vandre på slanger og andet assorteret diabolisk kryb.

    Ping @smk

    #JoakimSkovgaard #DkMastodon #DkKunst #Plakat #Grundtvig #Kristus #Eva

    notsoloud@expressional.socialN suneauken@mastodon.worldS 2 Replies Last reply
    1
    0
    • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

      Så er det bare, hvordan man får frelseren hængt på væggen, uden at han vanemæssigt hopper ned igen for at vandre på slanger og andet assorteret diabolisk kryb.

      Ping @smk

      #JoakimSkovgaard #DkMastodon #DkKunst #Plakat #Grundtvig #Kristus #Eva

      notsoloud@expressional.socialN This user is from outside of this forum
      notsoloud@expressional.socialN This user is from outside of this forum
      notsoloud@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @SuneAuken
      Så længe han ikke banker på midt om natten
      @smk

      suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
      1
      0
      • notsoloud@expressional.socialN notsoloud@expressional.social

        @SuneAuken
        Så længe han ikke banker på midt om natten
        @smk

        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.world
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @notsoloud @smk

        Han plejer at sende en herold. Det er galt nok, han drøner som den rullende torden.

        1 Reply Last reply
        0
        • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world shared this topic
        • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

          Så er det bare, hvordan man får frelseren hængt på væggen, uden at han vanemæssigt hopper ned igen for at vandre på slanger og andet assorteret diabolisk kryb.

          Ping @smk

          #JoakimSkovgaard #DkMastodon #DkKunst #Plakat #Grundtvig #Kristus #Eva

          suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
          suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
          suneauken@mastodon.world
          wrote sidst redigeret af suneauken@mastodon.world
          #4

          Nobody puts Jesus in a corner.

          Altså lige bortset fra mig.

          Nåja, og Skovgaard har vel strengt taget også sat ham i et hjørne. Men hvilket hjørne!

          phloggen@expressional.socialP 1 Reply Last reply
          0
          • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

            Nobody puts Jesus in a corner.

            Altså lige bortset fra mig.

            Nåja, og Skovgaard har vel strengt taget også sat ham i et hjørne. Men hvilket hjørne!

            phloggen@expressional.socialP This user is from outside of this forum
            phloggen@expressional.socialP This user is from outside of this forum
            phloggen@expressional.social
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @SuneAuken

            Var Skovgaard'erne specielt "in" i de grundtvigianske menigheder ?

            Hovedudsmykningen i Høve Valgmenighedskirke er en Skovgaard:

            https://lex.dk/H%C3%B8ve_Valgmenighedskirke

            suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
            1
            0
            • phloggen@expressional.socialP phloggen@expressional.social

              @SuneAuken

              Var Skovgaard'erne specielt "in" i de grundtvigianske menigheder ?

              Hovedudsmykningen i Høve Valgmenighedskirke er en Skovgaard:

              https://lex.dk/H%C3%B8ve_Valgmenighedskirke

              suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
              suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
              suneauken@mastodon.world
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @phloggen

              Helt udpræget!

              Der er også alterbilledet i Immanuelskirken. Det er broder Niels, som har malet det.

              1 Reply Last reply
              0
              Svar
              • Svar som emne
              Login for at svare
              • Ældste til nyeste
              • Nyeste til ældste
              • Most Votes


              • Log ind

              • Har du ikke en konto? Tilmeld

              • Login or register to search.
              Powered by NodeBB Contributors
              Graciously hosted by data.coop
              • First post
                Last post
              0
              • Hjem
              • Seneste
              • Etiketter
              • Populære
              • Verden
              • Bruger
              • Grupper