Dagens program er pt.
-
Dagens program er pt. sparsomt:
• Jeg vil tage min hustru med ind i Gothersgade og vise hende Cinematekets tagterrasse til 150 millioner kroner.
• Let frokost på La Pétanque. Den franske madpandekagerestaurant på Israels Plads.
Og jeg ved allerede, hvad jeg skal ha’. Nemlig den med gedeost og spinat️
-
• Jeg vil tage min hustru med ind i Gothersgade og vise hende Cinematekets tagterrasse til 150 millioner kroner.
• Let frokost på La Pétanque. Den franske madpandekagerestaurant på Israels Plads.
@anport lyder som en dejlig, dejlig dag! God fornøjelse og bon appetit
-
@anport lyder som en dejlig, dejlig dag! God fornøjelse og bon appetit
@tanyakaroli mange tak og … vi må jo hellere forsøge at holde aktivitetsniveauet lidt oppe i dag, inden de 32 grader rammer hovedstaden i morgen
-
@tanyakaroli mange tak og … vi må jo hellere forsøge at holde aktivitetsniveauet lidt oppe i dag, inden de 32 grader rammer hovedstaden i morgen
@anport og netop i morgen skal jeg frem og tilbage gennem byen flere gange 🥵
-
@anport
Den bliver gemt på god tur listen.
Takker og håber i har en god dag -
@anport og netop i morgen skal jeg frem og tilbage gennem byen flere gange 🥵
@tanyakaroli husk medbragt ispose og lidt lommepenge til softice
-
@anport
Den bliver gemt på god tur listen.
Takker og håber i har en god dag@alf149 mange tak
-
@tanyakaroli husk medbragt ispose og lidt lommepenge til softice
@anport uuhh, lommepenge til is!
-
@anport Her var dagens program at køre kæresten på arbejde og så lige tage en morgendukkert på vejen hjem.
Så hospital kl. 10:30 og måske en til badetur på vej hjem.
Og hente kæresten fra arbejde kl. 15 - måske med en eftermiddagsdukkert på vejen til Gudhjem.
(Når jeg en sjælden gang er nødt til at have bilen, skal det også udnyttes til badeture!)
-
@anport Her var dagens program at køre kæresten på arbejde og så lige tage en morgendukkert på vejen hjem.
Så hospital kl. 10:30 og måske en til badetur på vej hjem.
Og hente kæresten fra arbejde kl. 15 - måske med en eftermiddagsdukkert på vejen til Gudhjem.
(Når jeg en sjælden gang er nødt til at have bilen, skal det også udnyttes til badeture!)
@SorenMRiis lyder skissmé skønno med en dukkert i morgensolen. Hvad er vandtemperaturen pt.? 12 grader?