App Lounge (App Center i /e/OS, deGoogle Android) virker ikke for tiden og har ikke gjort det et stykke tid.
-
App Lounge (App Center i /e/OS, deGoogle Android) virker ikke for tiden og har ikke gjort det et stykke tid. Download og installation (tv) af app kommer ikke i mål og det gør søgning efter opdateringer (th) heller ikke. Den nemmeste løsning er at installere Aurora Store via enten F-Droid (hvis den allerede er installeret) eller ved at download Aurora Store's APK fil

-
B bettina@mastodon.nu shared this topic
-
App Lounge (App Center i /e/OS, deGoogle Android) virker ikke for tiden og har ikke gjort det et stykke tid. Download og installation (tv) af app kommer ikke i mål og det gør søgning efter opdateringer (th) heller ikke. Den nemmeste løsning er at installere Aurora Store via enten F-Droid (hvis den allerede er installeret) eller ved at download Aurora Store's APK fil

@tbhdk Det virker fint hos mig?
-
@bettina Det er lidt underligt. Hvilke telefon benytter du? Jeg bruger en Fairphone 4. Måske er det kun relateret til den telefon.
-
@tbhdk PS. Det er sket i fortiden, at det ikke virkede. Eksempelvis fordi den var sat til ikke at opdatere, når den ikke havde adgang til WiFi. Et par gange skulle den genstartes. Men det har virket fint hos mig i hvert fald den seneste måned.
-
@tbhdk Det virker fint på min Fairphone 3 -
@bettina Det er lidt underligt. Hvilke telefon benytter du? Jeg bruger en Fairphone 4. Måske er det kun relateret til den telefon.
@tbhdk jeg bruger fairphone 5. Står der noget på e community?
-
@tanghus Det hjalp til dels. Søgning efter opdateringer hænger stadig. Sletningen af cache/storage forårsagede ny log ind hos Google. Det kan også være det som hjalp.
-
-
@tbhdk jeg bruger fairphone 5. Står der noget på e community?
@bettina Der er nogen der skriver om problemet og forslår at slette storage og cache for appen som løsning. Men det virker kun delvist ligesom det gør for mig. Jeg bruger bare Aurora Store og APK download indtil der sikkert kommer en opdatering som løser problemet.
-
@bettina Der er nogen der skriver om problemet og forslår at slette storage og cache for appen som løsning. Men det virker kun delvist ligesom det gør for mig. Jeg bruger bare Aurora Store og APK download indtil der sikkert kommer en opdatering som løser problemet.
@tbhdk Jeg krydser fingre! Jeg oplevede det en overgang, men jeg fandt ud af, at jeg havde sat indstillingerne forkert, så den ikke kunne downloade opdateringer under visse omstændigheder. Jeg har selvfølgelig glemt hvad jeg gjorde, men det var mere end et sted, jeg skulle rette noget. Det var dels noget med om jeg var på wifi eller mobildata, men det var også noget med grænser på størrelsen af downloads, som jeg husker det. Jeg sad og testede forskelligt, og så virkede det, og har virket siden.