Rapport fra kapitalismens frontrunner: Legoland
-
Jeg elsker fasttrack konceptet
Aldrig har jeg overhørt så mange snakke om rimeligheden af at de rige kommer først i køen.
Aldrig har mit klassehad fået så meget at styrke sig på.
#Legoland #klassehad #kapitalisme #dktrut #DanskerTrut #dkPol
-
Aldrig har jeg overhørt så mange snakke om rimeligheden af at de rige kommer først i køen.
@siggi De tager sig godt nok også betalt for det der 'spring køen over'.
Det koster en dagsbillet ekstra at få 3-springover. 1.7 dagsbilletter ekstra at få 6 springover. og 3 dagsbilletter ekstra at få uendelig springover. -
@siggi da jeg var i London for ti år siden, skulle vi selvfølgelig op i London Eye. Vi gad ikke betale for fasttrack, så mens de rige oliesheiker sprang køen over og ind i deres egne pods, så stod vi fattigrøve i køen og ventede pænt. Der var så en gruppe som havde taget guitar med og så fik vi tiden til at gå med fællessang.
Det var sgudda noget sjovere.
-
@siggi De tager sig godt nok også betalt for det der 'spring køen over'.
Det koster en dagsbillet ekstra at få 3-springover. 1.7 dagsbilletter ekstra at få 6 springover. og 3 dagsbilletter ekstra at få uendelig springover.@svuorela wow, hørte godt folk snakke om det er dyrt. Men alligevel vildt.
-
@siggi da jeg var i London for ti år siden, skulle vi selvfølgelig op i London Eye. Vi gad ikke betale for fasttrack, så mens de rige oliesheiker sprang køen over og ind i deres egne pods, så stod vi fattigrøve i køen og ventede pænt. Der var så en gruppe som havde taget guitar med og så fik vi tiden til at gå med fællessang.
Det var sgudda noget sjovere.
@nickfrederiksen optur!

-
@siggi Hvad lød så konklusionen i proletarkøen?
-
P pelle@veganism.social shared this topic