Jeg har lavet pilates for armene med 2 kilos vægte for første gang, og jeg er SÅ stærk i min krop
-
Jeg har lavet pilates for armene med 2 kilos vægte for første gang, og jeg er SÅ stærk i min krop.
Jeg har også skrevet i detaljer om mit graviditetstab, fordi jeg skal bruge det i min bog om barnløshed, og jeg er også SÅ stærk i min sjæl!
Og i min fantasi er der nu resten af dagen nogen, som tiljubler mig og kaster rosenblade, hvor end jeg går. Fordi. Det er ikke givet, men jeg er faktisk så stærk. -
Jeg har lavet pilates for armene med 2 kilos vægte for første gang, og jeg er SÅ stærk i min krop.
Jeg har også skrevet i detaljer om mit graviditetstab, fordi jeg skal bruge det i min bog om barnløshed, og jeg er også SÅ stærk i min sjæl!
Og i min fantasi er der nu resten af dagen nogen, som tiljubler mig og kaster rosenblade, hvor end jeg går. Fordi. Det er ikke givet, men jeg er faktisk så stærk.@IbenChristiane
Du er så stærk - ikke "kun" for alt det du magter og kan, men også fordi du har et enormt mod til at tale om noget svært, sårbart og tabubelagt! -
@IbenChristiane
Du er så stærk - ikke "kun" for alt det du magter og kan, men også fordi du har et enormt mod til at tale om noget svært, sårbart og tabubelagt!@MThaastrup tak skal du have Mette. Det prøver jeg at huske på
️