Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg synes ofte jeg får pakker fra PostNord, der mod min interesse bliver forsøgt leveret hjemme men fejler, men som jeg hellere vil hente i pakkebutik.

Jeg synes ofte jeg får pakker fra PostNord, der mod min interesse bliver forsøgt leveret hjemme men fejler, men som jeg hellere vil hente i pakkebutik.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • marcusxms@helvede.netM This user is from outside of this forum
    marcusxms@helvede.netM This user is from outside of this forum
    marcusxms@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Jeg synes ofte jeg får pakker fra PostNord, der mod min interesse bliver forsøgt leveret hjemme men fejler, men som jeg hellere vil hente i pakkebutik. Jeg synes dog ofte, at jeg ikke får muligheden for at omdirigere den, og tænker så over hvor mange resourcer, der spildes på dét nationalt.

Når man udfylder sin adresse, kan man så bare skrive sit navn og adressen på en pakkeshop, selv når forsendelsestypen ikke eksplicit er levering til pakkeshop? Eller burde man undersøge ModtagerFlex?

olepoulsen@friendica.dkO kramse@helvede.netK jrossstocholm@friendica.dkJ 3 Replies Last reply
    0
    • marcusxms@helvede.netM marcusxms@helvede.net

Jeg synes ofte jeg får pakker fra PostNord, der mod min interesse bliver forsøgt leveret hjemme men fejler, men som jeg hellere vil hente i pakkebutik. Jeg synes dog ofte, at jeg ikke får muligheden for at omdirigere den, og tænker så over hvor mange resourcer, der spildes på dét nationalt.

Når man udfylder sin adresse, kan man så bare skrive sit navn og adressen på en pakkeshop, selv når forsendelsestypen ikke eksplicit er levering til pakkeshop? Eller burde man undersøge ModtagerFlex?

olepoulsen@friendica.dkO This user is from outside of this forum
      olepoulsen@friendica.dkO This user is from outside of this forum
      olepoulsen@friendica.dk
      wrote sidst redigeret af
      @marcusxms Godt tip at skrive pakkeshop adressen på. Jeg synes altid det ender i lort med Postnord.
      marcusxms@helvede.netM 1 Reply Last reply
      0

kramse@helvede.netK This user is from outside of this forum
        kramse@helvede.netK This user is from outside of this forum
        kramse@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@marcusxms jeg har modtager flex, og det virker for mig. Pakkerne lander hvor jeg ofte kommer forbi, mit eget hus 🏡

1 Reply Last reply
        0

jrossstocholm@friendica.dkJ This user is from outside of this forum
          jrossstocholm@friendica.dkJ This user is from outside of this forum
          jrossstocholm@friendica.dk
          wrote sidst redigeret af
          @marcusxms Vi har “flex” på både PostNord og GLS - det virker upåklageligt.
          1 Reply Last reply
          0
          • olepoulsen@friendica.dkO olepoulsen@friendica.dk
            @marcusxms Godt tip at skrive pakkeshop adressen på. Jeg synes altid det ender i lort med Postnord.
            marcusxms@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@olepoulsen Så det kan man godt bare gøre? Jeg har nemlig været i tvivl.

1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.