Jeg giver lige en opdatering på Fairphone 6.
-
Jeg giver lige en opdatering på Fairphone 6. For øjeblikket ser det ud til, at apps som Sundhedskortet, kørekort og Mobilbank ikke fungerer.
Jeg er usikker på, om Mobilpay virker, da jeg forsøger at godkende med MitID fra en anden telefon, men får en fejlmeddelelse.
Jeg har bestilt en kodeviser, så lad os se, hvordan det går.
Er der andre, der har erfaringer med ovenstående? At banken og muligvis Mobilpay ikke virker, er lidt irriterende, mens de andre apps let kan undværes på min telefonen. -
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
Jeg giver lige en opdatering på Fairphone 6. For øjeblikket ser det ud til, at apps som Sundhedskortet, kørekort og Mobilbank ikke fungerer.
Jeg er usikker på, om Mobilpay virker, da jeg forsøger at godkende med MitID fra en anden telefon, men får en fejlmeddelelse.
Jeg har bestilt en kodeviser, så lad os se, hvordan det går.
Er der andre, der har erfaringer med ovenstående? At banken og muligvis Mobilpay ikke virker, er lidt irriterende, mens de andre apps let kan undværes på min telefonen.@Flatus Tak for tråden! Jeg har selv lige købt en Fairphone 6 med e/os, som jeg får i dag, så glæder mig til at drage nytte af dine erfaringer
Hvordan kan det egentlig være at en browser er afgørende for om disse apps fungerer?
-
@Flatus Tak for tråden! Jeg har selv lige købt en Fairphone 6 med e/os, som jeg får i dag, så glæder mig til at drage nytte af dine erfaringer
Hvordan kan det egentlig være at en browser er afgørende for om disse apps fungerer?
@daniel Hej, godt spørgsmål. Min vurdering er, at de pågældende apps bruger telefonens standardbrowser til MitID-verificering. Telefonens indbyggede browser og Firefox oplever problemer som at de "fryser", sandsynligvis på grund af tekniske fejl eller sikkerhedsbegrænsninger. Samsung Galaxy's browser derimod fungerer upåklageligt. Vi kan sandsynligvis fjerne Galaxy-browseren igen, når app-verificeringen er gennemført.
-
@daniel Hej, godt spørgsmål. Min vurdering er, at de pågældende apps bruger telefonens standardbrowser til MitID-verificering. Telefonens indbyggede browser og Firefox oplever problemer som at de "fryser", sandsynligvis på grund af tekniske fejl eller sikkerhedsbegrænsninger. Samsung Galaxy's browser derimod fungerer upåklageligt. Vi kan sandsynligvis fjerne Galaxy-browseren igen, når app-verificeringen er gennemført.
-
M malte shared this topic