Chuckles.
-
Chuckles. Duckduckgo er on brand som den mindst værste (men stadig ikke særligt gode) søgemaskine.
-
Chuckles. Duckduckgo er on brand som den mindst værste (men stadig ikke særligt gode) søgemaskine.
1. Nej, det var ikke min måde at spørge om bedre søgealternativer.
2. Nej, du skal ikke foreslå mig at bruge Kagi i stedet.
3. Jeg ved, du skulle til at foreslå Kagi, for det er alle nævenyttige reply guys' foretrukne søgemaskine.
4. Ti stille. Bare nej. -
1. Nej, det var ikke min måde at spørge om bedre søgealternativer.
2. Nej, du skal ikke foreslå mig at bruge Kagi i stedet.
3. Jeg ved, du skulle til at foreslå Kagi, for det er alle nævenyttige reply guys' foretrukne søgemaskine.
4. Ti stille. Bare nej.@fanden det er så træls at man er nødt til at skrive sådan. Det er sådan en blanding af toxic (eller i al fald mildly venomous) helpfulness og Jehovas Digitale Vidner, som bare hænger sig fast i to-tre ord man har skrevet og så ellers bare kører scriptet af.
-
@fanden Amager eller Sverige? Det kommer vil ud på et. Det er på den anden siden af en af de der broer...
-
@fanden Amager eller Sverige? Det kommer vil ud på et. Det er på den anden siden af en af de der broer...
@pmakholm Du får det nye whiskybælte på nakken med sådan nogle udmeldinger
https://www.dr.dk/nyheder/indland/amager-har-indhentet-whiskybaeltet -
@fanden det er så træls at man er nødt til at skrive sådan. Det er sådan en blanding af toxic (eller i al fald mildly venomous) helpfulness og Jehovas Digitale Vidner, som bare hænger sig fast i to-tre ord man har skrevet og så ellers bare kører scriptet af.
@infonauten "kunne du ikke bare spørge chatGPT"
-
@fanden det er så træls at man er nødt til at skrive sådan. Det er sådan en blanding af toxic (eller i al fald mildly venomous) helpfulness og Jehovas Digitale Vidner, som bare hænger sig fast i to-tre ord man har skrevet og så ellers bare kører scriptet af.
🥳