Vejen mod 750 points High Elves hær nærmer sig en milepæl.
-
Vejen mod 750 points High Elves hær nærmer sig en milepæl. 15 Spearmen blev lige grundet brun inden en tandlægetid, og nu her halv-baldret fik de lige et skud hvid zinithal (fra toppen) Det blev da meget pænt

#FDMprinting #Miniature #OldWorld #0.2nozzle
-
Vejen mod 750 points High Elves hær nærmer sig en milepæl. 15 Spearmen blev lige grundet brun inden en tandlægetid, og nu her halv-baldret fik de lige et skud hvid zinithal (fra toppen) Det blev da meget pænt

@peter_ringholm
Er det med vilje de ikke har noget hoved 🫣Men ja, det ser flot ud!
-

Indtil videre har jeg bare printet det som ser og lyder sejt. Har skævet lidt til kravene og kommet frem til det her:
Er der nogle #Warhammer OldWorld spillere Der kan se om det er helt off
Baggrundshistorie::
Jeg købte en starterkasse Warhammer Fantasy som 11 årig og fik aldrig spiller det, så nu skal det være
High Elf Realms - High Elf 600 Points - [601 pts]
Noble [101 pts]
Elven Archers [105 pts]:
• 9x Elven Archer [10 pts]
• 1x Elven Archer [10 pts]: Sentinel [5 pts]
Elven Spearmen [130 pts]:
• 13x Elven Spearman [8 pts]
• 1x Elven Spearman [8 pts]: Standard Bearer [5 pts]
• 1x Elven Spearman [8 pts]: Sentinel [5 pts]Shadow Warriors [70 pts]:
• 5x Shadow Warrior [14 pts]
Shadow Warriors [70 pts]:
• 5x Shadow Warrior [14 pts]Lion Chariot of Chrace [125 pts]
-
@peter_ringholm
Er det med vilje de ikke har noget hoved 🫣Men ja, det ser flot ud!
@folfdk haha ja! Jeg plejer altid at samle det hele og så male, men nu fik jeg den gode ide at gemme hoved og særdeles skjold til bagefter. Nu må vi se om det var en hovedløs gerning

-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
@folfdk haha ja! Jeg plejer altid at samle det hele og så male, men nu fik jeg den gode ide at gemme hoved og særdeles skjold til bagefter. Nu må vi se om det var en hovedløs gerning

Det er garanteret en god idé!