min #fredagsbog er en 42 siders PDF om mine erfaringer som Tor server operatør
-
Jeg udgiver den med ISBN og vil opdatere her med link. E-bogsudgaven bliver gratis og den trykte er hjemmeprint og limryg til nær kostpris.
-
A alf149@social.data.coop shared this topic
-
Jeg udgiver den med ISBN og vil opdatere her med link. E-bogsudgaven bliver gratis og den trykte er hjemmeprint og limryg til nær kostpris.
@kramse Fedt, glæder mig til at læse!
-
J jowek@autonomous.zone shared this topic
-
Ny bog (44 sider PDF) omkring mine erfaringer med at drive Tor exit node i mange år.
Titel: 11 år med Tor: Mine erfaringer som Tor-exit operatør
ISBN-13 978-87-976479-0-5 Trykt udgave
ISBN-13 978-87-976479-1-2 e-bogDen er at finde via Zencurity.com eller med direkte link til PDF her:
https://zencurity.com/assets/book-11-aar-med-tor-final.pdfDen kan købes for 150kr, som primært vil være for at støtte Tor i Danmark
-
M mjack@mastodon.bsd.cafe shared this topic
-
Ny bog (44 sider PDF) omkring mine erfaringer med at drive Tor exit node i mange år.
Titel: 11 år med Tor: Mine erfaringer som Tor-exit operatør
ISBN-13 978-87-976479-0-5 Trykt udgave
ISBN-13 978-87-976479-1-2 e-bogDen er at finde via Zencurity.com eller med direkte link til PDF her:
https://zencurity.com/assets/book-11-aar-med-tor-final.pdfDen kan købes for 150kr, som primært vil være for at støtte Tor i Danmark
@kramse cool, mail sendt! den skal jeg da eje !!!
-
R reynir@social.data.coop shared this topic
-
@kramse
Skønt med en lille ferie nu, så man har tid til at læse denne bog/pdf.Den er god, og som forventet fyldt med holdninger.
Tak Henrik for at oplyse og kører videre med Tor exit node.
-
@kramse
Skønt med en lille ferie nu, så man har tid til at læse denne bog/pdf.Den er god, og som forventet fyldt med holdninger.
Tak Henrik for at oplyse og kører videre med Tor exit node.
@alf149 tak Rolf