Har læst engelskdproget litteratur om cybersikkerhed hele dagen og lavet notater og flettet gamle notater og andet materiale sammen og læst mere, kun afbrudt af selvfølgelig at skulle være forælder også indimellem.
-
Har læst engelsksproget litteratur om cybersikkerhed hele dagen og lavet notater og flettet gamle notater og andet materiale sammen og læst mere, kun afbrudt af selvfølgelig at skulle være forælder også indimellem.
Jeg er helt smadret i hovedet nu (men klar til modul 1 tirsdag, denne gang forberedt og uden Erhvervsakademiets teknik har f*cket alle mine muligheder for deltagelse op).
Film med Michelle og et glas hvidvin må være løsningen på denne udkørte tilstand.
-
Har læst engelsksproget litteratur om cybersikkerhed hele dagen og lavet notater og flettet gamle notater og andet materiale sammen og læst mere, kun afbrudt af selvfølgelig at skulle være forælder også indimellem.
Jeg er helt smadret i hovedet nu (men klar til modul 1 tirsdag, denne gang forberedt og uden Erhvervsakademiets teknik har f*cket alle mine muligheder for deltagelse op).
Film med Michelle og et glas hvidvin må være løsningen på denne udkørte tilstand.
@MThaastrup godt kæmpet
-
@MThaastrup godt kæmpet
@Chris Tusind tak - det var faktisk virkeligt rare ord at få med på vejen!
-
@MThaastrup Godt gået. Det glas hvidvin er vel fortjent.
-
@MThaastrup Godt gået. Det glas hvidvin er vel fortjent.
@nichni Mange tak. Jeg kunne godt mærke, at min hjerne ikke helt er på toppen p.t., men så må man kæmpe lidt mere.