Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. På vej til arbejde slår det mig til stadighed, hvor mange Pro Max og Galaxy Ultra jeg ser i toget.

På vej til arbejde slår det mig til stadighed, hvor mange Pro Max og Galaxy Ultra jeg ser i toget.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
4 Indlæg 2 Posters 17 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
    mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
    mjj@mstdn.dk
    wrote sidst redigeret af

På vej til arbejde slår det mig til stadighed, hvor mange Pro Max og Galaxy Ultra jeg ser i toget.
    Omfanget af folk, der er klar til at lægge i nabolaget af 10.000 for deres telefon (eller har en arbejdsgiver, der er indforstået), bliver ved med at gøre indtryk på mig.
    Jeg er med på, at det for mange er den primære kommunikationsform, kalenderværktøj og så videre, men det er alligevel et valg.

strit@mastodon.socialS 1 Reply Last reply
    0
    • mjj@mstdn.dkM mjj@mstdn.dk

Omfanget af folk, der er klar til at lægge i nabolaget af 10.000 for deres telefon (eller har en arbejdsgiver, der er indforstået), bliver ved med at gøre indtryk på mig.
      Jeg er med på, at det for mange er den primære kommunikationsform, kalenderværktøj og så videre, men det er alligevel et valg.

strit@mastodon.socialS This user is from outside of this forum
      strit@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af

@mjj det er luksus.
      Min kone bruger 95% af hendes "teknologi-tid" på hendes telefon, som er en OnePlus til ca 1500 kr vi købte for et par år siden.
      Hun bruger den til næsten alt.

Så at have en telefon til 10000 kr er frås, hvis den ikke aktivt bruges til 3D spil og/eller AI opgaver.

mjj@mstdn.dkM 1 Reply Last reply
      0
      • strit@mastodon.socialS strit@mastodon.social

@mjj det er luksus.
        Min kone bruger 95% af hendes "teknologi-tid" på hendes telefon, som er en OnePlus til ca 1500 kr vi købte for et par år siden.
        Hun bruger den til næsten alt.

Så at have en telefon til 10000 kr er frås, hvis den ikke aktivt bruges til 3D spil og/eller AI opgaver.

mjj@mstdn.dk
        wrote sidst redigeret af

@Strit Jeg har jo en dyrere model på grund af kameraet (jeg oplevede en del med den foregående, hvor kameraet simpelthen ikke kunne fange ting i bevægelse og med svagt lys) og en billigere (også OnePlus), som jeg på mange måder bedre kan lide. For nyligt købte jeg jo en Nubia Air til 1500, som på alt andet end kameraet og højttaleren er rigtigt udmærket (og højttalerne bruger jeg nærmest aldrig - jeg Bluetooth'er det hele). Det er ærligt talt lidt svært at forsvare de rigtigt dyre modeller, i min optik.

strit@mastodon.socialS 1 Reply Last reply
        0
        • mjj@mstdn.dkM mjj@mstdn.dk

@Strit Jeg har jo en dyrere model på grund af kameraet (jeg oplevede en del med den foregående, hvor kameraet simpelthen ikke kunne fange ting i bevægelse og med svagt lys) og en billigere (også OnePlus), som jeg på mange måder bedre kan lide. For nyligt købte jeg jo en Nubia Air til 1500, som på alt andet end kameraet og højttaleren er rigtigt udmærket (og højttalerne bruger jeg nærmest aldrig - jeg Bluetooth'er det hele). Det er ærligt talt lidt svært at forsvare de rigtigt dyre modeller, i min optik.

strit@mastodon.social
          wrote sidst redigeret af

@mjj enig. Det vi skal bruge kameraerne til, kræver ikke alt det fancy de billige modeller ikke har.

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.