Jeg forkæler Michelle lidt.
-
IKKE med ting - cykel måtte hun ønske sig i gave, trommer måtte hun ønske sig i mange år først osv.
Heller ikke med grænser - jeg har klare forventninger, og hun får nej, der IKKE kan rokkes.
Men med oplevelser, hvis jeg kan få råd?
Jep.
- oplevelser udvikler dig som menneske, tror jeg.
Og alt behøver ikke at koste penge!Men - sommerskole i uge 27 er blevet en tradition. Hidtil har det været dance camp.
Men til sommer er det tegneskole med Kasper Købke
️ -
IKKE med ting - cykel måtte hun ønske sig i gave, trommer måtte hun ønske sig i mange år først osv.
Heller ikke med grænser - jeg har klare forventninger, og hun får nej, der IKKE kan rokkes.
Jep.
Og alt behøver ikke at koste penge!Men - sommerskole i uge 27 er blevet en tradition. Hidtil har det været dance camp.
️@MThaastrup fed ide!
Vi har i nogle år ledt efter noget lignende til den ældste men aldrig været hurtige nok. Til gengæld står næste skoleår på efterskole med kunstlinie, og jeg glæder mig lige så meget, som jeg allerede har ondt i maven.
-
Jep.
️@MThaastrup jeg har ingen ide om hvem Købke er, men uanset lyder det fedt
-
Jep.
️@MThaastrup Jeg tog på sommerferie med mine forældre tilbage i halvfjerdserne. Nogle af dem var ret primitive, hvor vi sov i bilen. Men det er dem jeg husker bedst i dag, her halvtreds år senere.
-
@MThaastrup fed ide!
Vi har i nogle år ledt efter noget lignende til den ældste men aldrig været hurtige nok. Til gengæld står næste skoleår på efterskole med kunstlinie, og jeg glæder mig lige så meget, som jeg allerede har ondt i maven.
@mk Min datter er jo kun 9 - så et stykke fra efterskolealder, og tror heller ikke, at jeg kan få råd. Men sådan er det.
-
@MThaastrup jeg har ingen ide om hvem Købke er, men uanset lyder det fedt
@svuorela Han er både dygtig - og dygtig til at lære fra sig. Det bliver godt

-
@mk Min datter er jo kun 9 - så et stykke fra efterskolealder, og tror heller ikke, at jeg kan få råd. Men sådan er det.
@MThaastrup det er mere det med at give dem tid til glæde og fordybelse i noget på en måde, der er helt anderledes fra hverdagen. Jeg ville ønske, vi havde været bedre til det.
-
@MThaastrup det er mere det med at give dem tid til glæde og fordybelse i noget på en måde, der er helt anderledes fra hverdagen. Jeg ville ønske, vi havde været bedre til det.
@mk vi kan ikke nå eller prioritere alting.
-
@MThaastrup Jeg tog på sommerferie med mine forældre tilbage i halvfjerdserne. Nogle af dem var ret primitive, hvor vi sov i bilen. Men det er dem jeg husker bedst i dag, her halvtreds år senere.
@henrikmillinge Jeg er selv vokset op med skiftende danske sommerhuse, afhængigt af hvad min morfar (der var postbud) kunne leje igennem postvæsnet.
I år tager vi bondegårdsferie (ved kærestens familie), besøg ved venner, danske udflugter og årskort. Det bliver så hyggeligt!