Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I forbindelse med mit hovedspring ud i kulturformidlingens verden tænker jeg at lave en lille video hvor jeg prøver at formidle noget af det jeg ligger inde med hjemme i huset.

I forbindelse med mit hovedspring ud i kulturformidlingens verden tænker jeg at lave en lille video hvor jeg prøver at formidle noget af det jeg ligger inde med hjemme i huset.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
nicksjobeventyr
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • nickfrederiksen@expressional.socialN This user is from outside of this forum
    nickfrederiksen@expressional.socialN This user is from outside of this forum
    nickfrederiksen@expressional.social
    wrote sidst redigeret af

I forbindelse med mit hovedspring ud i kulturformidlingens verden tænker jeg at lave en lille video hvor jeg prøver at formidle noget af det jeg ligger inde med hjemme i huset.

Jeg synes det kunne være en god idé at lave et lille portræt af mine tip-oldeforældre her, Maren og Søren. Det er en historie med temmeligt meget kød på men uden det bliver til en to-timers maraton. Og historien har det hele. Trange kår, dødsfald, billedemanipulationer, og børn fra tidligere ægteskaber. Som sagt, den har det hele.

Men hvad synes I? Kunne det være en idé?

Jeg har s'føli også stenværktøj, og et ton arvegods jeg kan tage fat i. Men lad mig høre hvad I synes...

#NicksJobEventyr

anport@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
    0
    • nickfrederiksen@expressional.socialN nickfrederiksen@expressional.social

Jeg synes det kunne være en god idé at lave et lille portræt af mine tip-oldeforældre her, Maren og Søren. Det er en historie med temmeligt meget kød på men uden det bliver til en to-timers maraton. Og historien har det hele. Trange kår, dødsfald, billedemanipulationer, og børn fra tidligere ægteskaber. Som sagt, den har det hele.

Men hvad synes I? Kunne det være en idé?

Jeg har s'føli også stenværktøj, og et ton arvegods jeg kan tage fat i. Men lad mig høre hvad I synes...

#NicksJobEventyr

anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
      anport@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af

@nickfrederiksen hvad med en hjemmeside, lidt video, lidt tekst og billeder - men det foreslår jeg blot, fordi jeg er selv er lidt dårlig til at se videoer på nettet, som er længere end fem minutter 🙂

nickfrederiksen@expressional.socialN 1 Reply Last reply
      0
      • anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

@nickfrederiksen hvad med en hjemmeside, lidt video, lidt tekst og billeder - men det foreslår jeg blot, fordi jeg er selv er lidt dårlig til at se videoer på nettet, som er længere end fem minutter 🙂

nickfrederiksen@expressional.social
        wrote sidst redigeret af

@anport jeg kunne godt lave et "companion website" også... jeg har jo en wordpress jeg ikke rigtigt bruger...

anport@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
        0
        • nickfrederiksen@expressional.socialN nickfrederiksen@expressional.social

@anport jeg kunne godt lave et "companion website" også... jeg har jo en wordpress jeg ikke rigtigt bruger...

anport@mastodon.social
          wrote sidst redigeret af

@nickfrederiksen din hjemmeside kunne være en øvelse i "digital kulturformidling" og hvis den bliver pæn, kunne du jo skrive et link til den specifikke hjemmeside ind i dine kommende ansøgninger 🙂

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.