Jeg har i dag præsenteret mig som: "Hey, det er Magnus fra Helvede".
-
Lifegoal achieved.
I samme ombæring: Nu har jeg mødt fire fra Helvede, har giftet mig med den ene - og de resterende er også fantastiske mennesker.
Det er sgu ikke en dårlig statistik
. -
Lifegoal achieved.
I samme ombæring: Nu har jeg mødt fire fra Helvede, har giftet mig med den ene - og de resterende er også fantastiske mennesker.
.@tofticles jeg sagde bare 'Sune' da jeg gav hånd til den tredje? Helvedebruger jeg har mødt ind til nu.
-
Lifegoal achieved.
.@tofticles Nu har du sæføli puttet foto på, men jeg tror ikke, jeg kendte dit IRL-navn. Så jeg ville nok reagere med forvirring. Du er jo Toficles, til nød Tofty (fordi @svedigtype omtaler dig sådan).

(Jeg omtaler fx også stadig gamle Tweeps med deres Twitter-handle, for det er sådan, jeg tænker på dem.

️) -
@tofticles Nu har du sæføli puttet foto på, men jeg tror ikke, jeg kendte dit IRL-navn. Så jeg ville nok reagere med forvirring. Du er jo Toficles, til nød Tofty (fordi @svedigtype omtaler dig sådan).

(Jeg omtaler fx også stadig gamle Tweeps med deres Twitter-handle, for det er sådan, jeg tænker på dem.

️) -
@svedigtype @tofticles Nah, ville nok komme fem til det. Bagefter.

-
@tofticles Nu har du sæføli puttet foto på, men jeg tror ikke, jeg kendte dit IRL-navn. Så jeg ville nok reagere med forvirring. Du er jo Toficles, til nød Tofty (fordi @svedigtype omtaler dig sådan).

️)@Camlarsch @tofticles @svedigtype Same!
-
Lifegoal achieved.
.@tofticles har der været et fedimøde i dag jeg er gået glip af?
-
@tofticles har der været et fedimøde i dag jeg er gået glip af?
@Trine_DK Hehe - hvis man tæller "mig der hælder voldsomme mængder vrøvl på @infonauten omkring virksomhedsøkonomi" ... Så, måske?

-
@Trine_DK Hehe - hvis man tæller "mig der hælder voldsomme mængder vrøvl på @infonauten omkring virksomhedsøkonomi" ... Så, måske?

@tofticles @Trine_DK jeg var vist til et andet topmøde, for jeg hørte intet vrøvl

-

@tofticles @infonauten ah, ok. Jeg tror ikke jeg er gået glip af noget, så

️.