Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
anport@mastodon.socialA

anport@mastodon.social

@anport@mastodon.social
About
Indlæg
122
Emner
41
Fremhævelser
75
Grupper
0
Følgere
1
Følger
0

Vis Original

Indlæg

Seneste Bedste Controversial

  • Ingen leverer Al-kritik så sylespidst sarkastisk som Teddy Brask.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @tokeriis @benjaminlj @jonassmith vi kan kalde ham Temu Brask 😅

    Ikke-kategoriseret

  • Husk at nyde regnen i dag ☔️For der kommer ikke mer’ de næste 10 dage 🌞#dansksommer
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    Husk at nyde regnen i dag ☔️
    For der kommer ikke mer’ de næste 10 dage 🌞
    #dansksommer

    Ikke-kategoriseret dansksommer

  • Lyse nætter, som fik flest stemmer på DR's top 100, blev åbenbart oprindelig skrevet til Bamses Billedbog.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @Rayburnmaarup jeg synes, det er ret nuttet, folket har talt og stemt og valgt en "børnesang". Kunne også have været Tju.Bang.Chokolademand 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • Man bliver virkelig træt, når man falder over sådan noget: Forfatter skriver bøger medAI på 30 minutter.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @simonjust @tokeriis lol, manden i studiet: “Det kreative ligger jo i at kunne skrive den helt rigtige prompt”.
    🤡

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg sov fra knap midnat til 7.30 uden at vågne op undervejs.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @IbenChristiane jeg plejede at være en rigtig syvsover, det er først inden for det sidste halvandet år, jeg er begyndt at stå tidligt op. I "gamle" dage var kl. 7 umenneskeligt og kl. 9 var også ret så for meget tidligt på dagen 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg sov fra knap midnat til 7.30 uden at vågne op undervejs.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @IbenChristiane Jeg dejsede om 22.30 i går aftes og sov i ét stræk til 5.30. Det bliver en lang halvdøsig fredag det her, det kan jeg godt mærke 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • Mit tog af tanker:Der er en sammenhæng mellem VM i fodbold og Distortion.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    Mit tog af tanker:
    Der er en sammenhæng mellem VM i fodbold og Distortion. “Begivenheder” der vokser ud af kontrol, pengene flyder, det bliver for stort, for vulgært og fremmedgørende.
    Begivenheden transformeres hurtigt til én kæmpe marketingsplatform, hvor store virksomheder kan vise deres produkter frem. Som én lang reklame, hvor det er meningen vi skal deltage med latter og tårer.
    Suk!

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg har spillet en del 'Civilization 5' i løbet af foråret på min gamle Lenovo Thinkpad, problemet har dog været det manglende grafikkort, som har stresset CPU'en helt vildt.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @simonjust jeg har skam forsøgt at åbne Lenovo'en, men jeg har ikke det rigtige værktøj eller også er skruerne smeltet fast i den brandvarme plastik 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg har spillet en del 'Civilization 5' i løbet af foråret på min gamle Lenovo Thinkpad, problemet har dog været det manglende grafikkort, som har stresset CPU'en helt vildt.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @nerdd jeg har tanket godt op på selvtilfredshedskontoen siden kl. 13 i dag og havde nok ikke skrevet noget om det her, hvis missionen ikke var lykkedes til aller allersidst, ha ha

    Ikke-kategoriseret

  • Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @simonjust @kongputer YIKES!

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg har spillet en del 'Civilization 5' i løbet af foråret på min gamle Lenovo Thinkpad, problemet har dog været det manglende grafikkort, som har stresset CPU'en helt vildt.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    skulle gå fra Windows10 til Linux Mint.
    Min gamle Acer ville dog ikke starte Civ5 op. Slet ikke. Hvorfor? Jeg ved det ikke.
    Jeg gik i gang med lidt research, en time blev til to blev til tre. Jeg gav ikke op!

    Til sidst famlede jeg i blinde og installerede et program, der hedder Lutris.
    Et program der primært håndterer spil fra Steam. Herfra koblede jeg min Linux-Civ5-exe-fil til Litrus ... og vupti: Programmet startede!

    Juu huuu. Jeg er glad nu.

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg har spillet en del 'Civilization 5' i løbet af foråret på min gamle Lenovo Thinkpad, problemet har dog været det manglende grafikkort, som har stresset CPU'en helt vildt.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    Jeg har spillet en del 'Civilization 5' i løbet af foråret på min gamle Lenovo Thinkpad, problemet har dog været det manglende grafikkort, som har stresset CPU'en helt vildt. Jeg downloadede et sensorprogram og så at computeren havde en indre temperatur på næsten 80% grader. Konklusion: Ikke spille mere Civ5 på den maskine!I stedet hev jeg min gamle Acer Aspire 571 fra 2012 frem fra gemmerne. Det var den maskine, som jeg sidste forår testede på, da jeg ...

    Ikke-kategoriseret

  • Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @kongputer en regulær skandale - jeg ved ikke helt, hvor i et stort et omfang, jeg kommer til at boycutte denne vulgære slutrunde, men jeg vil da prøve at se så lidt som overhovedet muligt ... lidt ligesom sidst 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg genoptager #folkeKoefoed om ikke så længe.
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @Koefoed fedt manner, jeg husker dine reportager fra sidste år som var det i går 🙂 ... reportager som også ændrede mit blik på institutionen 'Folkemøde' til det bedre

    Ikke-kategoriseret folkekoefoed

  • VM i kattejournalistik?
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @holm naturens magi 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • VM i kattejournalistik?
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    VM i kattejournalistik? Vi har en vinder!
    https://www.dr.dk/nyheder/indland/en-kat-bliver-pludseligt-til-20-her-vrimler-det-med-vilde-katte

    Ikke-kategoriseret

  • 9. Juni
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    9. Juni.
    Kære dagbog
    Det er tirsdag eftermiddag, jeg laver simregryderet og har lige fundet en bette uldtrøje frem fra klædeskabet.
    #dansksommer

    Ikke-kategoriseret dansksommer

  • lol, vi genså ‘Happiness’ (1998) på DVD i går aftes, den er grotesk, pervers, grænseoverskridende, 10/10, would recommend
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    lol, vi genså ‘Happiness’ (1998) på DVD i går aftes, den er grotesk, pervers, grænseoverskridende, 10/10, would recommend.
    Mere om filmen her:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Happiness_(1998_film)

    Ikke-kategoriseret

  • Nå, så er der gratis bad lige om lidt (skybrud på vej)
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @simonjust tag en flaske shampoo med ud og lav en spontan skumfest 🙂

    Ikke-kategoriseret

  • nå, jeg vidste da ikke, jeg skulle opdatere min kernel fra 6.8 til 7.0 i Linux Mint manuelt?!
    anport@mastodon.socialA anport@mastodon.social

    @svuorela nej, pudsigt, ikk’ - det var begge bærbare, der kørte 6.8 og jeg måtte installere 7.0 manuelt via Linux Mints Software Manager på dem begge 🤷‍♀️

    Ikke-kategoriseret
  • Log ind

  • Har du ikke en konto? Tilmeld

  • Login or register to search.
Powered by NodeBB Contributors
Graciously hosted by data.coop
  • First post
    Last post
0
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper