@phloggen Jeg tror ikke at ret mange øresundspendlere synes det er en god ide at lade svenskerne overtage togdriften.
Herovre er der også masser af knaster på skinnerne:
https://www.sydsvenskan.se/sverige/nar-halften-av-alla-tag-ar-sena-rubbas-tilltron-till-jarnvagen/