@tokeriis vi overvejede den godt i går, men vi var for trætte. Tak for tip!
reynir@social.data.coop
Indlæg
-
Hvad skal man se i Hjørring? -
Hvad skal man se i Hjørring?@kimschulz vi har forladt Hjørring og kommer ikke tilbage foreløbig.
-
Hvad skal man se i Hjørring? -
Hvad skal man se i Hjørring?Hvad skal man se i Hjørring?
-
Først tænkte jeg ‘det bliver godt for social sammenhængskraft og integration’.@sorenhave jeg er islandsk statsborger og undgik derfor at trække nummer. Det ville jeg så skulle (op til en hvis alder) hvis jeg fik dansk statsborgerskab (det er der nok lange udsigter til desværre).
Fun fact: Island har ikke noget militær som sådan og der er derfor ikke værnepligt. Nordmændene er dog så søde at lade islandske statsborgere aftjene "værnepligt" i Norge hvis man ønsker.
-
Et æsel som "ulvevagt" -
I DRs TV-avis var der et indslag om dronningen er udskrevet.I DRs TV-avis var der et indslag om dronningen er udskrevet. Flere fik mulighed for at ønske hende god bedring osv. Meget sødt, men de troede altså alle sammen at de var dus med dronningen!!1
-
is anyone else getting a lot of "this tab is making firefox slow" (often followed by tab crash) on seemingly innocuous pages in firefox 151.0.2?@Tak it's Firefox 140.11.0esr, but after I found that several GB of memory were still in use even after I closed most applications on my system. I couldn't see any processes that used that memory, so I think my computer was in a bad state. So I rebooted.
-
Gæt hvem som lavede hullet i min jordbærplante...@Herover en sommerfugl!
-
is anyone else getting a lot of "this tab is making firefox slow" (often followed by tab crash) on seemingly innocuous pages in firefox 151.0.2?@Tak oh my Firefox just crashed. I just left my computer (in frustration) but I can check the version when I come back (likely in an hour or two). Haven't had a Firefox crash in a long while otherwise.
-
Østdanmark ku' efterhånden godt bruge noget regn…@kas ja tak!
-
Et #DanskerTrut Jeg vil gerne finde ud af hvordan det egentlig ser ud med AI brugen blandt brugerne på dette meget AI kritiske forum 🤔@BogWitch jeg har svaret det sidste, men jeg bliver af og til snydt til at "bruge" det når jeg prøver at kontakte kundeservice eller laver en Google søgning. Det kan godt være lidt tricky at undgå helt.
-
Jeg så lige en beboer på Islands Brygge brokke sig over at optegningen på parkeringspladsen var for lille til hans bil, så han ikke kunne parkere uden for en butik. -
Jeg fandt en sikkerhedsfejl i dag.Jeg fandt en sikkerhedsfejl i dag. Det er på en måde lidt irriterende, for nu skal jeg ikke bare bruge tid på at fikse det, men også koordinere med andre og lave et security advisory. Jeg havde andre planer i dag.
-
Jeg har sat bænke op i dag!Jeg har sat bænke op i dag!
Jeg fik en bevilling fra kommunen til at købe bænke, og vi forankrer dem med jordskruer. Jorden var pløjemark for godt fem år siden og er meget leret. Med tørken oveni er det som beton og har krævet en del krafter, men vi fik 2 af 3 bænke op!
-
Hvad er det folk har imod ringeklokker?@lindastisen jeg har en ringeklokke der virker, men har da oplevet at der kan gå lang tid før jeg opdager den ikke virker (skal have nyt batteri). Det er ikke så ofte nogen ringer på.
-
Okay en ting er at klippe hæk og finde en tjørn derinde (dog MED handsker).@MThaastrup kan den få lov at stå? Eller er der regler imod det
-
Videoer om, hvordan man skaber et bonsaitræ, føles som torturvideoer@malte @alphapony jo, det har du helt bestemt ret i!
-
Videoer om, hvordan man skaber et bonsaitræ, føles som torturvideoer@alphapony det har jeg ikke tænkt på før, men man kan vel sige at bonsai er kunsten at mishandle en plante mest muligt samtidig med man holder den i live? Tortur, ja.
-
Hop med på AI-bølgen eller bliv sat af!1Hop med på AI-bølgen eller bliv sat af!1