@infonauten Sådan har jeg det med området omkring Horsens, i særdeleshed i en 10-15 km kvart cirkel øst/nordøst målt fra torvet.
taf@bsd.network
@taf@bsd.network
Indlæg
-
I dag har jeg været i mit barndomshjem og hente nogle ting, som jeg har arvet fra min mor. -
My pussy is so hot right now@babe Will the next run be donkeys?
-
#Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?@bettina Absolut ikke. Lyngby Lokal på Nærumbanen er det værste eksempel jeg har set - indtil videre...
-
#Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?@bettina For ikke at nævne de steder hvor perroner ligger på hver sin side af offentlig vej og der kun er basiskortstander på den ene side. Små hundrede meter for at komme sikkert over ved nærmeste overgang for at checke ind/ud er virkelig ikke handicapvenligt.