@SorenMRiis Aaah, vandudsigt om morgenen, det kunne jeg godt bruge, men second-hand er også godt 
void@helvede.net
@void@helvede.net
Indlæg
-
Morgenstemning… -
Det er stadig for varmt.@marcusxms jeg har haft 2 åbne vinduer hele natten og her til morgen er det tolerebart og dejligt i lejligheden... og ved bare det bliver smeltehelvede senere 🫠
-
Skrammelspil.@Koefoed jah, og så er der alle de 2 og 3 bogstavs forkortelser som godtages... mens andre ikke gør.
Og grammatik hvor f.eks. flertalsform og ejefald hver for sig er fint, men fra tid til anden ikke godtages sammen.