Bedste alternativ til google maps
-
Jeg bruger OSMAnd på telefonen - men er det den bedste på pc? Og er der andre jeg bør teste?
-
På telefonen er det lidt mere bøvlet, synes jeg, fordi hvert landkort skal downloades og fylder på maskinen
Jeg forstår godt ubekvemmeligheden i det, men jeg synes faktisk det er en lækker feature, især når jeg er ude at rejse. Så skal jeg ikke bekymre om dårlig mobildækning.
Hvis du i OsmAnd åbner menuen, går ind i Configure Map og så Map Source, så kan du vælge “OsmAnd (online tiles)” som i stedet for at vise de downloadede kort, henter kortet online.
-
På telefonen er det lidt mere bøvlet, synes jeg, fordi hvert landkort skal downloades og fylder på maskinen
Jeg forstår godt ubekvemmeligheden i det, men jeg synes faktisk det er en lækker feature, især når jeg er ude at rejse. Så skal jeg ikke bekymre om dårlig mobildækning.
Hvis du i OsmAnd åbner menuen, går ind i Configure Map og så Map Source, så kan du vælge “OsmAnd (online tiles)” som i stedet for at vise de downloadede kort, henter kortet online.
@decibyte sagde i Bedste alternativ til google maps:
Sejt! Tak
Det vidste jeg ikke.
-
Hvis vi snakker telefon her, så vil jeg nok anbefale at starte med at prøve Organic Maps. Man kan også bruge Magic Earth, i hvert fald på telefoner med /e/os fra Murena.com. Osmand er fedt og har virkeligt mange features, i nogen sammenhænge måske FOR mange.
-
Ved i, om det er muligt at eksportere pinned steder på maps (fra Google Maps til Osma)? Lige nu bruger jeg stadig Ggl maps men vil gerne væk
@shifa hvis jeg i Organic Maps slår op:
Trykker jeg på del-knappen, eller den denne tekst:Hi,
I’m here now: Copenhagen Central Station. Click this link om://k4Opc95-Q2/Copenhagen_Central_Station or this one https://omaps.app/k4Opc95-Q2/Copenhagen_Central_Station to see the place on the map.
Thanks.
-
@shifa hvis jeg i Organic Maps slår op:
Trykker jeg på del-knappen, eller den denne tekst:Hi,
I’m here now: Copenhagen Central Station. Click this link om://k4Opc95-Q2/Copenhagen_Central_Station or this one https://omaps.app/k4Opc95-Q2/Copenhagen_Central_Station to see the place on the map.
Thanks.
-
@mj-j Tak! Hvad jeg leder efter er mere, om det er muligt at eksportere alle mine pinned spots (restauranter, butikker osv) til Organic maps. Gir det mening?
-
Findes der anstændige non-USA alternativer til abetterrouteplanner.com, som er den bedste, jeg kender, til elbiler som Enyaq?
Eller skal jeg oprette et nyt emne med dette spørgsmål? -
Findes der anstændige non-USA alternativer til abetterrouteplanner.com, som er den bedste, jeg kender, til elbiler som Enyaq?
Eller skal jeg oprette et nyt emne med dette spørgsmål?@hvillemoes evnavigation.com er ejet af et ungarsk firma, i hvert fald, og funktionerne ser fornuftige ud - men selvfølgelig, det er først når man har brugt ting…
-
@hvillemoes evnavigation.com er ejet af et ungarsk firma, i hvert fald, og funktionerne ser fornuftige ud - men selvfølgelig, det er først når man har brugt ting…
Dette indlæg er slettet!