#havehøst uge 36. I dag har jeg haft næsten en hel søndag til at putre omkring i haven.
-
#havehøst uge 36. I dag har jeg haft næsten en hel søndag til at putre omkring i haven. Jeg har høstet og flyttet et par stauder og genforbundet med med livet på matriklen
️. Det har været et varmt år og vores æbler og pærer moder lidt tidligere end de plejer, så det kan være en idé at tjekke det du plejer at høste sidst i september eller først i oktober måske er de modne nu?
Mine havtorn er plukkeklare nu. Jeg er ret glad for dem som citron erstatning. Men smag først på dem hvis du ikke kender busken. nogle sorter smager lidt af bræk og andre af passionsfrugt. Jeg foretrækker passionsfrugt. -
#havehøst uge 36. I dag har jeg haft næsten en hel søndag til at putre omkring i haven. Jeg har høstet og flyttet et par stauder og genforbundet med med livet på matriklen
️. Det har været et varmt år og vores æbler og pærer moder lidt tidligere end de plejer, så det kan være en idé at tjekke det du plejer at høste sidst i september eller først i oktober måske er de modne nu?
Mine havtorn er plukkeklare nu. Jeg er ret glad for dem som citron erstatning. Men smag først på dem hvis du ikke kender busken. nogle sorter smager lidt af bræk og andre af passionsfrugt. Jeg foretrækker passionsfrugt.September er fyldt med gode farver i blomsterbedene og roserne er begyndt at blomstre igen.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic