Jeg er hundesyg og vil bare have lov at dø i fred (intet drama, bare en realistisk vurdering af min man-flu)… Men jeg har weekendvagt og lader som om jeg kan tænke sammenhængende tanker!
-
@Camlarsch Jeg lyver ikke, når jeg siger jeg i aftes var mere ødelagt end da jeg var på høj-dosis kemo! Tommy måtte lave aftensmad, og så ved man jo, jeg er på dødens rand. (Altså, han skulle koge ris og varme en chili con carne jeg havde lavet. Men han ved jo ikke hvor noget er i vores køkken!)
@SorenMRiis
Håber, det snart forsvinder! -
@SorenMRiis
Håber, det snart forsvinder!@Camlarsch Døden er i hvert fald nær! #Drama Det føles som noget, der nok er overstået indenfor et par dage.
-
Jeg er hundesyg og vil bare have lov at dø i fred (intet drama, bare en realistisk vurdering af min man-flu)… Men jeg har weekendvagt og lader som om jeg kan tænke sammenhængende tanker! Tager dog ikke forbi kontoret her til morgen som jeg ellers ville; det kommer til at forsinke masser af breve og pakker med et døgn, men kun dem der i forvejen er forsinkede med 1-2 døgn. Resten har jeg fået styr på her til morgen allerede. Tror jeg.
Efter at have frosset hele formiddagen og pakket mig selv ind i flere lag uld, har jeg brugt eftermiddagen på at kampsvede og være overophedet! Jeg hader feber. I det mindste er det let at køle ned, når man har hedeture, så nu sidder jeg på stranden efter en badetur.
-
Efter at have frosset hele formiddagen og pakket mig selv ind i flere lag uld, har jeg brugt eftermiddagen på at kampsvede og være overophedet! Jeg hader feber. I det mindste er det let at køle ned, når man har hedeture, så nu sidder jeg på stranden efter en badetur.
God bedring!
Det ser virkelig smukt ud!
Jeg håber du fik indstillet temperaturen så det er til at holde ud, og får mulighed for faktisk at komme ordentligt ovenpå igen
-
Stadig syg. Det føles lidt for meget som en lungebetændelse, så det hedder vist en tur til lægen i morgen!
-
Stadig syg. Det føles lidt for meget som en lungebetændelse, så det hedder vist en tur til lægen i morgen!
@SorenMRiis Ej øv også. God bedring
️ -
@SorenMRiis rigtig god bedring, Søren
️ -
@SorenMRiis Uf! God idé at gå til lægen med det. God bedring!

-
@SorenMRiis god bedring!
-
@SorenMRiis god bedring Søren og

for at du snart har overstået efterårets plus vinterens infektioner på en gang. -
@SorenMRiis rigtig god bedring.
-
@SorenMRiis Argh... God bedring i hvertfald.

-
Jeg elsker, at det per definition altid er muligt at få en akut-tid hos Praksisklinikken på Bornholms Hospital; jeg har nu en aftale kl. 14.15.
-
Jeg elsker, at det per definition altid er muligt at få en akut-tid hos Praksisklinikken på Bornholms Hospital; jeg har nu en aftale kl. 14.15.
@SorenMRiis God bedring

-
Er sådan et 2020 look retro-cool?
-
@SorenMRiis Du ser da ok levende og solbrændt ud!
-
@SorenMRiis Hot AF (men også lidt retraumatiserende, at det stadig er en ting)
-
@SorenMRiis
On point!Det havde været for meget med slips. Du er trods alt syg!
-
@SorenMRiis Hot AF (men også lidt retraumatiserende, at det stadig er en ting)
@fanden De beder altid hostende patienter have mundbind på. Det er jo egentligt meget sympatisk; Praksisklinikken på hospitalet har en overvægt af ældre og på anden måde sårbare patienter, så de har ikke brug for virus i luften i venteværelset!

-
Det *var* for resten lungebetændelse, selvom jeg er vaccineret mod pneumokokker. (Der findes jo så mange andre ting, der kan gå i lungerne.)
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen…