Jeg er hundesyg og vil bare have lov at dø i fred (intet drama, bare en realistisk vurdering af min man-flu)… Men jeg har weekendvagt og lader som om jeg kan tænke sammenhængende tanker!
-
Stadig syg. Det føles lidt for meget som en lungebetændelse, så det hedder vist en tur til lægen i morgen!
@SorenMRiis Ej øv også. God bedring
️ -
Stadig syg. Det føles lidt for meget som en lungebetændelse, så det hedder vist en tur til lægen i morgen!
@SorenMRiis rigtig god bedring, Søren
️ -
@SorenMRiis Uf! God idé at gå til lægen med det. God bedring!

-
@SorenMRiis god bedring!
-
@SorenMRiis god bedring Søren og

for at du snart har overstået efterårets plus vinterens infektioner på en gang. -
@SorenMRiis rigtig god bedring.
-
@SorenMRiis Argh... God bedring i hvertfald.

-
Jeg elsker, at det per definition altid er muligt at få en akut-tid hos Praksisklinikken på Bornholms Hospital; jeg har nu en aftale kl. 14.15.
-
Jeg elsker, at det per definition altid er muligt at få en akut-tid hos Praksisklinikken på Bornholms Hospital; jeg har nu en aftale kl. 14.15.
@SorenMRiis God bedring

-
Er sådan et 2020 look retro-cool?
-
@SorenMRiis Du ser da ok levende og solbrændt ud!
-
@SorenMRiis Hot AF (men også lidt retraumatiserende, at det stadig er en ting)
-
@SorenMRiis
On point!Det havde været for meget med slips. Du er trods alt syg!
-
@SorenMRiis Hot AF (men også lidt retraumatiserende, at det stadig er en ting)
@fanden De beder altid hostende patienter have mundbind på. Det er jo egentligt meget sympatisk; Praksisklinikken på hospitalet har en overvægt af ældre og på anden måde sårbare patienter, så de har ikke brug for virus i luften i venteværelset!

-
Det *var* for resten lungebetændelse, selvom jeg er vaccineret mod pneumokokker. (Der findes jo så mange andre ting, der kan gå i lungerne.)
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen… -
Det *var* for resten lungebetændelse, selvom jeg er vaccineret mod pneumokokker. (Der findes jo så mange andre ting, der kan gå i lungerne.)
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen…Tommy laver også maden til gæster i aften - hans fars fødselsdag. Jeg har plukket solsikkerne, men derudover gør jeg ikke andet end at lade være med at hoste ved bordet. Det er også rigeligt.
-
Tommy laver også maden til gæster i aften - hans fars fødselsdag. Jeg har plukket solsikkerne, men derudover gør jeg ikke andet end at lade være med at hoste ved bordet. Det er også rigeligt.
@SorenMRiis Blå blomst

-
Tommy laver også maden til gæster i aften - hans fars fødselsdag. Jeg har plukket solsikkerne, men derudover gør jeg ikke andet end at lade være med at hoste ved bordet. Det er også rigeligt.
@SorenMRiis tillykke med Tommys far, og tillykke med at du trods alt kan sidde oprejst og være med (lyder det som)!
Fortsat god bedring
-
Så jeg har sygemeldt mig til og med mandag, hvor min penicillin-kur stopper. Og Tommy har lavet mad siden i søndags, selvom jeg tror vi begge glæder os til, jeg kan lave mad igen…Godt du fik en akut tid og afklaring, jeg krydser fingre for det hurtigt går i sig selv.
-
@SorenMRiis Blå blomst

@MThaastrup Ja, vi nøjes med hverdags-stellet…
Nogle gange skal det bare være lidt nemt; det er også stålbestik, så det hele kan ryge i opvaskemaskinen.