One of my fellow sysadmins just wrote: "I was so happy yesterday when I spoke to a consultant.
-
@simonjust Yes., he said "lægehuse" so the guessed the translation was
"medical centers". We have a lot of these more or less independent medical centers around the country. They most often use some 3.party IT provider. My guess the consultant has been working with one these providers.Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@simonjust @MrManor A chain? Alles Lægehus?
-
@simonjust @MrManor A chain? Alles Lægehus?
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@simonjust @MrManor No matter who, using Nextloud, or other FOSS solutions, is a good thing in itself

-
@simonjust @MrManor No matter who, using Nextloud, or other FOSS solutions, is a good thing in itself
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
Hvad er det oprindelige toot? Jeg kan ikke se det

Det lyder som nogen et sted der er begyndt at bruge nextcloud? -
Hvad er det oprindelige toot? Jeg kan ikke se det

Det lyder som nogen et sted der er begyndt at bruge nextcloud?@folfdk
Øverst i tråden, fra @MrManor
@simonjust -
@folfdk
Øverst i tråden, fra @MrManor
@simonjust@anderslund
Jep, men det er det jeg ikke kan se.Måske jeg er blevet blokeret?

Edit: men jeg kan åbne i en browser og se det, tak for hint!
-
@anderslund
Jep, men det er det jeg ikke kan se.Måske jeg er blevet blokeret?

Edit: men jeg kan åbne i en browser og se det, tak for hint!
@folfdk
@anderslund Anders, eller en anden i tråden. kan måske relæ'e at jeg for længe siden er faldet i unåde på helvede net, fordi jeg tog Terma i forsvar. Jeg tillod mig at påpege at deres udstyr sidder under vingerne og redder
og
piloter.
Jeg har siden appelleret til deres sysadmin, men er stadig sortlistet
️ -
@folfdk
@anderslund Anders, eller en anden i tråden. kan måske relæ'e at jeg for længe siden er faldet i unåde på helvede net, fordi jeg tog Terma i forsvar. Jeg tillod mig at påpege at deres udstyr sidder under vingerne og redder
og
piloter.
️ -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
@folfdk
og
piloter.
️@MrManor @folfdk @anderslund ærlig talt er det noget mærkeligt noget at blokere andre på grund af udsagn man er uenig med, uanset hvor stærkt man føler for sit synspunkt. Det er udemokratisk og ødelæggende for samtalen.
-
@MrManor @folfdk @anderslund ærlig talt er det noget mærkeligt noget at blokere andre på grund af udsagn man er uenig med, uanset hvor stærkt man føler for sit synspunkt. Det er udemokratisk og ødelæggende for samtalen.
@jeppe
Totalt enig. Jeg kan på den anden side ikke afvise at jeg har skrevet noget dumt (det ville ikke være første gang). Desværre gik der et halvt års tid inden jeg opdagede det, og så er det svært at finde tilbage til hvad der blev skrevet.
For et års tid siden søgte jeg om tilgivelse og tilbød at undskylde hvis jeg havde generet nogen, men er stadig blokeret.
@folfdk @anderslund -
@jeppe
Totalt enig. Jeg kan på den anden side ikke afvise at jeg har skrevet noget dumt (det ville ikke være første gang). Desværre gik der et halvt års tid inden jeg opdagede det, og så er det svært at finde tilbage til hvad der blev skrevet.
For et års tid siden søgte jeg om tilgivelse og tilbød at undskylde hvis jeg havde generet nogen, men er stadig blokeret.
@folfdk @anderslund@MrManor @folfdk @anderslund det er den rigtige indstilling.