Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg har lavet et sidste opslag på LinkedIn, inden jeg sletter min profil.

Jeg har lavet et sidste opslag på LinkedIn, inden jeg sletter min profil.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
danmarkskifter
9 Indlæg 6 Posters 19 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
    mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
    mosgaard@uddannelse.social
    wrote sidst redigeret af

Det er svært at sige om jeg bliver tiet ihjel, fordi folk har svært ved at blive konfronteret med deres valg af socialt medie - eller om system helt selv sørger for at gemme mit opslag, når der er en Mastodon bruger og link i.

Nå, det får lov et par dage, så sletter jeg. Tænkte det var forsøget værd måske at inspirere nogen til at gøre noget andet end de plejer.

#DanmarkSkifter

J boegh@expressional.socialB 2 Replies Last reply
    0
    • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

Det er svært at sige om jeg bliver tiet ihjel, fordi folk har svært ved at blive konfronteret med deres valg af socialt medie - eller om system helt selv sørger for at gemme mit opslag, når der er en Mastodon bruger og link i.

Nå, det får lov et par dage, så sletter jeg. Tænkte det var forsøget værd måske at inspirere nogen til at gøre noget andet end de plejer.

#DanmarkSkifter

J This user is from outside of this forum
      J This user is from outside of this forum
      johnrohde@helvede.net
      wrote sidst redigeret af

@mosgaard Jeg har selv forladt LinkedIn selvom det det medførte at jeg afskar en meget betydelig del af mit netværk.
      MEN, det faktum at MS ville køre AI træning på mine data et generelt brud med USA så slettede jeg aligevel min profil. Jeg har tidlige været særdeles begejstret for videokurser på LinkedIn og gladelig betalt for dem. Nu er der en ny situation.

1 Reply Last reply
      0

#DanmarkSkifter

boegh@expressional.socialB This user is from outside of this forum
        boegh@expressional.social
        wrote sidst redigeret af

@mosgaard Har du fundet et fedi-agtigt alternativ til LinkedIn? Jeg er - selvom jeg bruger LinkedIn meget, meget lidt - ikke helt klar til at sløjfe den. Det ville være lettere, hvis der var et sted, der gjorde det nogenlunde let og ensartet at dele arbejds-profil og -aktiviteter.

kristianrb@friendica.dkK 1 Reply Last reply
        0
        • boegh@expressional.socialB boegh@expressional.social

@mosgaard Har du fundet et fedi-agtigt alternativ til LinkedIn? Jeg er - selvom jeg bruger LinkedIn meget, meget lidt - ikke helt klar til at sløjfe den. Det ville være lettere, hvis der var et sted, der gjorde det nogenlunde let og ensartet at dele arbejds-profil og -aktiviteter.

kristianrb@friendica.dkK This user is from outside of this forum
          kristianrb@friendica.dk
          wrote sidst redigeret af

@mosgaard @boegh Tillader mig at blande mig i jeres samtale 😀
          Nolto kunne være en mulighed.

Nolto

claugesen@expressional.socialC 1 Reply Last reply
          0
          • kristianrb@friendica.dkK kristianrb@friendica.dk

@mosgaard @boegh Tillader mig at blande mig i jeres samtale 😀
            Nolto kunne være en mulighed.

Nolto

claugesen@expressional.socialC This user is from outside of this forum
            claugesen@expressional.socialC This user is from outside of this forum
            claugesen@expressional.social
            wrote sidst redigeret af

@kristianrb @boegh @mosgaard
            Jeg faldt også over Nolto i går, og satte migration fra LinkedIn i gang, men jeg har endnu ikke fået download-link tilsendt, fra en ellers meget lille beskeden og sjældent anvendt profil.

Jeg har læst andre anbefale about.me, som jeg også tjekkede, men de kræver login med enten Facebook eller Gmail(!), så det bliver ikke alternativet.

boegh@expressional.socialB 1 Reply Last reply
            0
            • claugesen@expressional.socialC claugesen@expressional.social

@kristianrb @boegh @mosgaard
              Jeg faldt også over Nolto i går, og satte migration fra LinkedIn i gang, men jeg har endnu ikke fået download-link tilsendt, fra en ellers meget lille beskeden og sjældent anvendt profil.

Jeg har læst andre anbefale about.me, som jeg også tjekkede, men de kræver login med enten Facebook eller Gmail(!), så det bliver ikke alternativet.

boegh@expressional.social
              wrote sidst redigeret af

@claugesen @kristianrb @mosgaard Jeg brugte faktisk about.me for en del år siden. Det var ret fint og ligetil i starten, men det blev mere og mere komplekst, og for mig tabte det værdi og interesse.

1 Reply Last reply
              0
              • kristianrb@friendica.dkK This user is from outside of this forum
                kristianrb@friendica.dk
                wrote sidst redigeret af
                @mosgaard @boegh @claugesen Spændende at høre hvad I har gjort jer af erfaringer på det område. Kunne da være man skulle stikke snuden derind og lure lidt rundt 😀
                mosgaard@uddannelse.socialM 1 Reply Last reply
                0
                • kristianrb@friendica.dkK kristianrb@friendica.dk
                  @mosgaard @boegh @claugesen Spændende at høre hvad I har gjort jer af erfaringer på det område. Kunne da være man skulle stikke snuden derind og lure lidt rundt 😀
                  mosgaard@uddannelse.social
                  wrote sidst redigeret af

@kristianrb @boegh @claugesen det ser da faktisk virkeligt spændende ud!

Har du set det @jeppe ?

jeppe@uddannelse.socialJ 1 Reply Last reply
                  0

@kristianrb @boegh @claugesen det ser da faktisk virkeligt spændende ud!

Har du set det @jeppe ?

jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
                    jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
                    jeppe@uddannelse.social
                    wrote sidst redigeret af jeppe@uddannelse.social

@mosgaard @kristianrb @boegh @claugesen Sune, @svuorela, er meget kritisk på grund af den intensive brug af "vibe"-kodning/"kunstig intelligens". Jeg tjekkede det kort ud og er ikke umiddelbart klar til at bruge tid på det.

1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.