Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
23 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

    Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #13

    @klgn

    Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!

    Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen

    klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      @klgn

      Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!

      Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen

      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #14

      @folfdk vi har i hvert fald savnet hende, og jeg ved, hun har savnet os, selvom hun har nydt det og haft så mange gode oplevelser.

      1 Reply Last reply
      0
      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

        Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
        klgn@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #15

        Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand😭🥹❤️

        klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
        0
        • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

          Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand😭🥹❤️

          klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
          klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
          klgn@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #16

          Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

          klgn@expressional.socialK mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
          0
          • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

            Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
            klgn@expressional.social
            wrote sidst redigeret af
            #17

            Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund

            folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
            0
            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

              Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund

              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #18

              @klgn

              Det er en klassiker!

              I det mindste var hun selv med! ❤️

              1 Reply Last reply
              0
              • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #19

                @klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!

                klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                0
                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                  @klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!

                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #20

                  @MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende😅
                  Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.

                  Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går 🙄

                  mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                  0
                  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                    @MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende😅
                    Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.

                    Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går 🙄

                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #21

                    @klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid ♥️

                    klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                    0
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                      @klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid ♥️

                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #22

                      @MThaastrup nemlig, og alle de andre udvekslingsstudenter i La Paz var europæere, så det er ikke helt håbløst at besøge hinanden en weekend eller så.
                      Men hun skal helt sikkert tilbage til Mexico mange gange, og jeg skal helt sikkert med en af gangene

                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                      0
                      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                        @MThaastrup nemlig, og alle de andre udvekslingsstudenter i La Paz var europæere, så det er ikke helt håbløst at besøge hinanden en weekend eller så.
                        Men hun skal helt sikkert tilbage til Mexico mange gange, og jeg skal helt sikkert med en af gangene

                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mthaastrup@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #23

                        @klgn Fremragende plan!

                        1 Reply Last reply
                        0
                        Svar
                        • Svar som emne
                        Login for at svare
                        • Ældste til nyeste
                        • Nyeste til ældste
                        • Most Votes


                        • Log ind

                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                        • Login or register to search.
                        Powered by NodeBB Contributors
                        Graciously hosted by data.coop
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Hjem
                        • Seneste
                        • Etiketter
                        • Populære
                        • Verden
                        • Bruger
                        • Grupper