Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
23 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

    Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
    klgn@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #8

    Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

    tanyakaroli@expressional.socialT folfdk@helvede.netF klgn@expressional.socialK 3 Replies Last reply
    0
    • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

      Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
      tanyakaroli@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #9

      @klgn hold da op, det er en lang tur! Bliver hun i lufthavnen?

      klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
      0
      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

        @klgn hold da op, det er en lang tur! Bliver hun i lufthavnen?

        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
        klgn@expressional.social
        wrote sidst redigeret af
        #10

        @tanyakaroli ja, det er vist planen. Det der med at gå rundt på må og få i Mexico City på egen hånd er vist ikke en god ide

        tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
        0
        • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

          @tanyakaroli ja, det er vist planen. Det der med at gå rundt på må og få i Mexico City på egen hånd er vist ikke en god ide

          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #11

          @klgn Nej, og hvem ved om man kan nå tilbage i tide? Syv timer er hurtigt lidt for lidt, hvis man ikke kender omgivelserne godt

          klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
          0
          • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

            @klgn Nej, og hvem ved om man kan nå tilbage i tide? Syv timer er hurtigt lidt for lidt, hvis man ikke kender omgivelserne godt

            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
            klgn@expressional.social
            wrote sidst redigeret af klgn@expressional.social
            #12

            @tanyakaroli og jeg tror ikke Mexico City er det mest sikre sted i verden som lyshåret 18-årig kvinde fra Danmark, desværre

            1 Reply Last reply
            0
            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

              Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #13

              @klgn

              Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!

              Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen

              klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                @klgn

                Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!

                Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen

                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                klgn@expressional.social
                wrote sidst redigeret af
                #14

                @folfdk vi har i hvert fald savnet hende, og jeg ved, hun har savnet os, selvom hun har nydt det og haft så mange gode oplevelser.

                1 Reply Last reply
                0
                • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                  Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                  klgn@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #15

                  Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand😭🥹❤️

                  klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                  0
                  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                    Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand😭🥹❤️

                    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                    klgn@expressional.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #16

                    Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                    klgn@expressional.socialK mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
                    0
                    • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                      Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                      klgn@expressional.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #17

                      Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund

                      folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                      0
                      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                        Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund

                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #18

                        @klgn

                        Det er en klassiker!

                        I det mindste var hun selv med! ❤️

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                          Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                          mthaastrup@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #19

                          @klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!

                          klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                          0
                          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                            @klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!

                            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                            klgn@expressional.social
                            wrote sidst redigeret af
                            #20

                            @MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende😅
                            Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.

                            Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går 🙄

                            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                            0
                            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                              @MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende😅
                              Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.

                              Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går 🙄

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #21

                              @klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid ♥️

                              klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                              0
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                @klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid ♥️

                                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                klgn@expressional.social
                                wrote sidst redigeret af
                                #22

                                @MThaastrup nemlig, og alle de andre udvekslingsstudenter i La Paz var europæere, så det er ikke helt håbløst at besøge hinanden en weekend eller så.
                                Men hun skal helt sikkert tilbage til Mexico mange gange, og jeg skal helt sikkert med en af gangene

                                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                0
                                • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                                  @MThaastrup nemlig, og alle de andre udvekslingsstudenter i La Paz var europæere, så det er ikke helt håbløst at besøge hinanden en weekend eller så.
                                  Men hun skal helt sikkert tilbage til Mexico mange gange, og jeg skal helt sikkert med en af gangene

                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #23

                                  @klgn Fremragende plan!

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  Svar
                                  • Svar som emne
                                  Login for at svare
                                  • Ældste til nyeste
                                  • Nyeste til ældste
                                  • Most Votes


                                  • Log ind

                                  • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                  • Login or register to search.
                                  Powered by NodeBB Contributors
                                  Graciously hosted by data.coop
                                  • First post
                                    Last post
                                  0
                                  • Hjem
                                  • Seneste
                                  • Etiketter
                                  • Populære
                                  • Verden
                                  • Bruger
                                  • Grupper