Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse.
-
Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse. Nogle gange véd man bare, at et skilt og en historie følges ad.
#Genre #Skilt #Lov #Kultur #DkMastodon #HøjstNødvendigPræcisering
-
Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse. Nogle gange véd man bare, at et skilt og en historie følges ad.
#Genre #Skilt #Lov #Kultur #DkMastodon #HøjstNødvendigPræcisering
@SuneAuken Og nu kan man så tilføje “… og heller ikke her”-skilte i en uendelighed.
-
@SuneAuken Og nu kan man så tilføje “… og heller ikke her”-skilte i en uendelighed.
Sandt. Hver eneste gang jeg er ude at gå langs en landevej, husker jeg - for sent - på, at jeg burde have medbragt en affaldssæk.
Men jeg gætter på, at netop her er der blevet tippet noget mere, end det jeg lige finder i vejkanten, når jeg spadserer afsted.
-
B bettina@mastodon.nu shared this topic
S suneauken@mastodon.world shared this topic
-
Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse. Nogle gange véd man bare, at et skilt og en historie følges ad.
#Genre #Skilt #Lov #Kultur #DkMastodon #HøjstNødvendigPræcisering
@SuneAuken jeg forstår ikke helt den slags skilte... findes der virkeligt mennesker som mener det er helt ok at smide sit affald hvor de nu lyster, men fordi der står et skildt, så lader de være? Jeg tænker at dem der smidder sit lort i naturen nok er ret ligeglade med skiltningen når det kommer til stykket...
-
@SuneAuken jeg forstår ikke helt den slags skilte... findes der virkeligt mennesker som mener det er helt ok at smide sit affald hvor de nu lyster, men fordi der står et skildt, så lader de være? Jeg tænker at dem der smidder sit lort i naturen nok er ret ligeglade med skiltningen når det kommer til stykket...
Jeg tror, skiltet står der, fordi der er mennesker, som
1) Ser skiltet
2) Fjerner skiltet
3) Smider affald
og
4) Siger "jamen, der var ikke noget skilt, så hvordan skulle jeg vide, at jeg ikke måtte smide affald der?", når de bliver taget.Det er nogen i kommunen blevet tilpas arrige over til at skrive skiltet sådan.