Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse.

Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
genreskiltlovkulturdkmastodon
5 Indlæg 3 Posters 9 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
    suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
    suneauken@mastodon.world
    wrote sidst redigeret af suneauken@mastodon.world
    #1

    Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse. Nogle gange véd man bare, at et skilt og en historie følges ad.

    #Genre #Skilt #Lov #Kultur #DkMastodon #HøjstNødvendigPræcisering

    sorenhave@mastodon.nuS nickfrederiksen@expressional.socialN 2 Replies Last reply
    2
    0
    • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

      Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse. Nogle gange véd man bare, at et skilt og en historie følges ad.

      #Genre #Skilt #Lov #Kultur #DkMastodon #HøjstNødvendigPræcisering

      sorenhave@mastodon.nuS This user is from outside of this forum
      sorenhave@mastodon.nuS This user is from outside of this forum
      sorenhave@mastodon.nu
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @SuneAuken Og nu kan man så tilføje “… og heller ikke her”-skilte i en uendelighed.

      suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
      0
      • sorenhave@mastodon.nuS sorenhave@mastodon.nu

        @SuneAuken Og nu kan man så tilføje “… og heller ikke her”-skilte i en uendelighed.

        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
        suneauken@mastodon.world
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @sorenhave

        Sandt. Hver eneste gang jeg er ude at gå langs en landevej, husker jeg - for sent - på, at jeg burde have medbragt en affaldssæk.

        Men jeg gætter på, at netop her er der blevet tippet noget mere, end det jeg lige finder i vejkanten, når jeg spadserer afsted.

        1 Reply Last reply
        0
        • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu shared this topic
          suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world shared this topic
        • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

          Set på en gåtur fra Uvelse til Gørløse. Nogle gange véd man bare, at et skilt og en historie følges ad.

          #Genre #Skilt #Lov #Kultur #DkMastodon #HøjstNødvendigPræcisering

          nickfrederiksen@expressional.socialN This user is from outside of this forum
          nickfrederiksen@expressional.socialN This user is from outside of this forum
          nickfrederiksen@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @SuneAuken jeg forstår ikke helt den slags skilte... findes der virkeligt mennesker som mener det er helt ok at smide sit affald hvor de nu lyster, men fordi der står et skildt, så lader de være? Jeg tænker at dem der smidder sit lort i naturen nok er ret ligeglade med skiltningen når det kommer til stykket...

          suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
          1
          0
          • nickfrederiksen@expressional.socialN nickfrederiksen@expressional.social

            @SuneAuken jeg forstår ikke helt den slags skilte... findes der virkeligt mennesker som mener det er helt ok at smide sit affald hvor de nu lyster, men fordi der står et skildt, så lader de være? Jeg tænker at dem der smidder sit lort i naturen nok er ret ligeglade med skiltningen når det kommer til stykket...

            suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
            suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
            suneauken@mastodon.world
            wrote sidst redigeret af suneauken@mastodon.world
            #5

            @nickfrederiksen

            Jeg tror, skiltet står der, fordi der er mennesker, som

            1) Ser skiltet
            2) Fjerner skiltet
            3) Smider affald
            og
            4) Siger "jamen, der var ikke noget skilt, så hvordan skulle jeg vide, at jeg ikke måtte smide affald der?", når de bliver taget.

            Det er nogen i kommunen blevet tilpas arrige over til at skrive skiltet sådan.

            1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper