På vej til en samtale jeg selv skal være med i (om arkitektur, uddøende håndværk, innovation og mulige fremtider) kom jeg lige forbi en debat i opstart med, igen, @tanyakaroli så det kunne jeg lige dokumentere.
-
På vej til en samtale jeg selv skal være med i (om arkitektur, uddøende håndværk, innovation og mulige fremtider) kom jeg lige forbi en debat i opstart med, igen, @tanyakaroli så det kunne jeg lige dokumentere. #folkeKoefoed
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
På vej til en samtale jeg selv skal være med i (om arkitektur, uddøende håndværk, innovation og mulige fremtider) kom jeg lige forbi en debat i opstart med, igen, @tanyakaroli så det kunne jeg lige dokumentere. #folkeKoefoed
@Koefoed @tanyakaroli Du kunne også have set mig på bagerste række, hvis du have drejet kameraet 5 grader længere til højre.

-
@Koefoed @tanyakaroli Du kunne også have set mig på bagerste række, hvis du have drejet kameraet 5 grader længere til højre.

@SorenMRiis @tanyakaroli aj pis!
-
@SorenMRiis @tanyakaroli aj pis!
@tanyakaroli @Koefoed Så må jeg jo bare stalke dig…
-
-
@SorenMRiis @Koefoed Arh, hvor ærgerligt at jeg ikke kunne nå dig, Lone! (Men jeg stod jo selv i livlig debat med et par mediefolk).
Søren, jeg så dig, men nåede jo ikke at hilse! Kan vi mødes til frokost? Jeg sidder lige til arrangement i Kommunernes Telt (F9) -
@SorenMRiis @Koefoed Arh, hvor ærgerligt at jeg ikke kunne nå dig, Lone! (Men jeg stod jo selv i livlig debat med et par mediefolk).
Søren, jeg så dig, men nåede jo ikke at hilse! Kan vi mødes til frokost? Jeg sidder lige til arrangement i Kommunernes Telt (F9)Her sad @SorenMRiis og jeg for lidt siden og spiste frokost sammen (ingen selfies, beklager). Så har jeg mødt både ham og @Koefoed i levendes live her på Folkemødet! Herligt
-
@Koefoed @folfdk @tanyakaroli også dejligt at være til Fedi-møde.