Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
23 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

    Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #2

    @klgn Ej, det må være en virkelig vild følelse - også for ældsten 🥹♥️

    klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

      @klgn Ej, det må være en virkelig vild følelse - også for ældsten 🥹♥️

      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #3

      @MThaastrup jeg er totalt grådlabil her til aften, Mette. Vi har gået billeder fra lufthavnen derude af en af hendes værtsmødre. Det kunne jeg ikke holde til 🥹
      Men for pokker, hvor bliver det godt at se hende❤️

      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
      0
      • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

        @MThaastrup jeg er totalt grådlabil her til aften, Mette. Vi har gået billeder fra lufthavnen derude af en af hendes værtsmødre. Det kunne jeg ikke holde til 🥹
        Men for pokker, hvor bliver det godt at se hende❤️

        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #4

        @klgn Altså hvis man ikke var grådlabil der, var man jo gjort af et særligt stof 😁. Hvor bliver det bare dejligt at kramme hende i lufthavnen ♥️

        klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

          @klgn Altså hvis man ikke var grådlabil der, var man jo gjort af et særligt stof 😁. Hvor bliver det bare dejligt at kramme hende i lufthavnen ♥️

          klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
          klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
          klgn@expressional.social
          wrote sidst redigeret af
          #5

          @MThaastrup jeg kan ikke vente😭

          1 Reply Last reply
          0
          • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

            Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

            tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
            tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
            tanyakaroli@expressional.social
            wrote sidst redigeret af
            #6

            @klgn Neeej, hvor er det stort! Et helt år er jo vildt lang tid - det bliver godt at få barnet (den næsten voksne?) hjem igen ♥️

            klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
            0
            • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

              @klgn Neeej, hvor er det stort! Et helt år er jo vildt lang tid - det bliver godt at få barnet (den næsten voksne?) hjem igen ♥️

              klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
              klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
              klgn@expressional.social
              wrote sidst redigeret af
              #7

              @tanyakaroli hun blev 18 for 14 dage siden i dag. Det bliver kæmpe stort, men hun har haft sit livs oplevelse, og skal helt sikkert tilbage. Hun er jo blevet en lille mexicaner og taler sproget nu❤️

              1 Reply Last reply
              0
              • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹

                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                klgn@expressional.social
                wrote sidst redigeret af
                #8

                Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

                tanyakaroli@expressional.socialT folfdk@helvede.netF klgn@expressional.socialK 3 Replies Last reply
                0
                • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                  Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

                  tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                  tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                  tanyakaroli@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #9

                  @klgn hold da op, det er en lang tur! Bliver hun i lufthavnen?

                  klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                  0
                  • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                    @klgn hold da op, det er en lang tur! Bliver hun i lufthavnen?

                    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                    klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                    klgn@expressional.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #10

                    @tanyakaroli ja, det er vist planen. Det der med at gå rundt på må og få i Mexico City på egen hånd er vist ikke en god ide

                    tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
                    0
                    • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                      @tanyakaroli ja, det er vist planen. Det der med at gå rundt på må og få i Mexico City på egen hånd er vist ikke en god ide

                      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                      tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                      tanyakaroli@expressional.social
                      wrote sidst redigeret af
                      #11

                      @klgn Nej, og hvem ved om man kan nå tilbage i tide? Syv timer er hurtigt lidt for lidt, hvis man ikke kender omgivelserne godt

                      klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                      0
                      • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

                        @klgn Nej, og hvem ved om man kan nå tilbage i tide? Syv timer er hurtigt lidt for lidt, hvis man ikke kender omgivelserne godt

                        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                        klgn@expressional.social
                        wrote sidst redigeret af klgn@expressional.social
                        #12

                        @tanyakaroli og jeg tror ikke Mexico City er det mest sikre sted i verden som lyshåret 18-årig kvinde fra Danmark, desværre

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                          Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #13

                          @klgn

                          Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!

                          Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen

                          klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            @klgn

                            Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!

                            Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen

                            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                            klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                            klgn@expressional.social
                            wrote sidst redigeret af
                            #14

                            @folfdk vi har i hvert fald savnet hende, og jeg ved, hun har savnet os, selvom hun har nydt det og haft så mange gode oplevelser.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                              Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter

                              klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                              klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                              klgn@expressional.social
                              wrote sidst redigeret af
                              #15

                              Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand😭🥹❤️

                              klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                              0
                              • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                                Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand😭🥹❤️

                                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                klgn@expressional.social
                                wrote sidst redigeret af
                                #16

                                Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                                klgn@expressional.socialK mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
                                0
                                • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                                  Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                  klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                  klgn@expressional.social
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #17

                                  Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund

                                  folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                                    Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund

                                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                    folfdk@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #18

                                    @klgn

                                    Det er en klassiker!

                                    I det mindste var hun selv med! ❤️

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                                      Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹❤️

                                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                      mthaastrup@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #19

                                      @klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!

                                      klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                        @klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!

                                        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                        klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                                        klgn@expressional.social
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #20

                                        @MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende😅
                                        Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.

                                        Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går 🙄

                                        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                                          @MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende😅
                                          Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.

                                          Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går 🙄

                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #21

                                          @klgn Selvfølgelig, det er jo ligesom det crash, der er efter efterskole. Hun skal lige have lidt tid ♥️

                                          klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper