Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.
-
Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.
Svar før 30. juni for å gi oss god informasjon vi kan handle frå – både tilfeldige syklistar, pendlesyklistar, raske syklistar og bedaglege syklistar er velkomne: https://syklistforeningen.no/sykkelundersokelsen/ #SykkelTut
-
Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.
Svar før 30. juni for å gi oss god informasjon vi kan handle frå – både tilfeldige syklistar, pendlesyklistar, raske syklistar og bedaglege syklistar er velkomne: https://syklistforeningen.no/sykkelundersokelsen/ #SykkelTut
@tanketom gjort !
-
Vi går inn i siste vekene for årets Sykkelundersøkelse, som er det viktigaste enkeltdokumentet Syklistforeningen og lokalla rundtomkring har å peike på for å vise kva folk meiner om sykkelforholda rundtomkring.
Svar før 30. juni for å gi oss god informasjon vi kan handle frå – både tilfeldige syklistar, pendlesyklistar, raske syklistar og bedaglege syklistar er velkomne: https://syklistforeningen.no/sykkelundersokelsen/ #SykkelTut
@tanketom svart! Vurderer innmelding.
-
@tanketom svart! Vurderer innmelding.
@tanketom innmeldt! Men altså, dette må fikses!
-
@tanketom innmeldt! Men altså, dette må fikses!
@cmyrland Eg er ikkje sentral nok til å kreve noko. På andre sida så trur eg nok at eg alt når dei fleste sykkelfolka her!